10 مقصد فراموش شده جنوب هند

به گزارش تور آلمان ارزان، هندوستان نیز از آن دسته از کشورهای توریست پذیر است که تعدد و تنوع مکان های دیدنی و بناهای تاریخی در آن باعث شده است بسیاری از مقاصد گردشگری دیگر به حاشیه رانده گردد.

در صورتی که بسیاری از آنان قدمتی بسیار طولانی بوده و دارای جنبه های تاریخی چشمگیری هستند، در گذر زمان و در سایه جاذبه زیاد سایر مکان های دیدنی کشور، به دست فراموشی سپرده شده اند. اما به یاد داشته باشید همواره این فراموش شده ها هستند که تجربیات منحصر به فرد را برای شما به وجود می آورند. پس برای اطلاع از ویژگی های این مکان های فراموش شده با خبرنگاران همراه باشید.

10 مقصد فراموش شده جنوب هند

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

روستای وتا

این روستای کوچک در ساحل شرقی گردنه های غربی هندوستان قرار گرفته است. در این روستا که کلبه های زیادی برای اقامت گردشگران ساخته شده است، جاذبه های گردشگری فراوانی به چشم می خورد. این پناهگاه دست نخورده و بکر در قله تپه Palaniمی تواند یکی از رویاهای شما را تحقق بخشد.

پناهگاه حیات وحشChimmony و Ponmudi

پناهگاه حیات وحش Chimmony منطقه ای پنهان در گردنه های ناشناخته غربی بوده و شما با بازدید از آن می توانید خود را در محیطی بکر تصور نموده و از زندگی شهری رها شوید. طی یک جهت 6 ساعته تا قله Ponmudi برای دوستداران طبیعت فرصت فوق العاده ای برای تماشای پرندگان و عکاسی می دهد.

آبشار Athirapilly

چشم انداز جادویی و با شکوه آبشار Athirapilly در محدوده جنگل Sholayar برای مسافرینی که در جستجوی یک محیط آرام هستند، فرصتی فوق العاده می باشد. هوای تازه و خنک نزدیک آبشار 80 پایی و رودخانه Chalakudy در تمام آن چیزی است که از یک محیط با طراوت و خارق العاده می توان انتظار داشت.

دره Araku

نزدیک به محدوده مرزی ایالت اوریسا در قسمت های شرقی، یک نقطه مخفی برای تعطیلات دوستداران طبیعت و حیات وحش قرار گرفته است که دره Araku نام دارد. این دره در دامنه کوه های با شکوه Galikonda، Raktakonda و Chitamogondi قرار گرفته است که به وسیله با جاده زمینی و راه آهن قابل دسترس است. همین امر این مکان را به مقصد مناسبی برای تعطیلات گردشگران تبدیل نموده است.

ساحل Devbagh

در جزیره Devbagh ، تفریحاتی چون قایقرانی، غواصی، قایق سواری، اسکوتر آبی و سایر تفریحات هیجان انگیز ساحلی و همچنین یک غروب آرام در انتظارتان است. ساحل نزدیک به karwar ، زیبایی فوق العاده و محیط آرام و بی سر و صدایی دارد.

پارک ملی Nagarhole

پارک ملی Nagarhole بخشی از ذخیره گاه زیستی Nilgiri است که تحت حفاظت سازمان میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. این منطقه که سابقا یک شکارگاه بوده است، مکان هیجان انگیزی برای علاقه مندان به حیات وحش و عکاسی می باشد.

غارهای Badami

این غارها که در Bagalkot در منطقه شمال Karnataka واقع شده اند، یادآور معماری بزرگ Chalukya هستند. این منطقه قبلا به عنوان Vatapi Badami شناخته می شد و در قرن ششم، پایتخت سلسله Chalukya بود. قطعا سفر به غارهای Badami می تواند فرصتی برای سفر به عمق تاریخ برای شما فراهم کند.

Pollachi

در 40 کیلومتر جنوب Coimbatoreشهری کوچک و زیبا با گرما و جذابیتی فوق العاده انتظار شما را می کشد. این شهر با آب و هوای فوق العاده ای که در تمام طول سال دارد، قادر است فعالیت های ماجراجویی را در اختیار گردشگران قرار دهد. در این شهر می توانید در زمان بازدید، نسیم با طراوتی را به روی گونه ها احساس کنید و از آن لذت ببرید.

Tharangambadi

Tharangambadi به معنای محل آواز امواج است و در واقع به معنای دقیق کلمه، بیانگر آرامش و آسودگی است. این شهر از سال 1620 تا سال 1845 تحت استعمار کشور دانمارک بود و قلعه Fort Dansborg گواهی تاریخ استعمار دانمارک در این شهر می باشد Tharangambadi یا Tranquebar مکان ایده آلی برای تجربه مناطق خارق العاده و باورنکردنی جنوب هند باشد.

Thalassery یا Tellicherry

این شهر به پاریس مالابار نیز معروف است و گردشگران می توانند شب خوبی را در ساحل این شهر کوچک تجاری سپری نمایند. این شهر به عنوان شهر کریکت، کیک و سیرک و نقاط توریستی بی حد و حصری شناخته می گردد. در زمان جزر آب دریا شما می توانید تا نزدیکی جزیره Dharmadam قدم زده یا تا ساحل Muzhappilangad رانندگی نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 662

به "10 مقصد فراموش شده جنوب هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد فراموش شده جنوب هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید