10 جزیره مدیترانه فوق العاده

به گزارش تور آلمان ارزان، منطقه مدیترانه شامل یک منطقه بزرگ از جنوب اروپا و شمال آفریقا است . این عبارت به معنای زمین میانی است زیرا دریا به طور کامل توسط زمین احاطه شده‌است ، من‌های چند کانال باریک . بسیاری از جزایر در منطقه پراکنده شده‌اند . این انتخاب‌های ما از یک هفته آفتابی ، پر جنب و جوش و دوست‌داشتنی برای کشف است !

10 جزیره مدیترانه فوق العاده

10. Kekova ، آنتالیا ، ترکیه
یک جزیره غیر مسکونی کوچک در دریای مدیترانه ، گستره‌ای از فعالیت‌های فضای باز را فراهم می‌کند . پس از آن که ایتالیا ادعا شد ، Kekova در نهایت به ترکیه واگذار شد . یک شهر باستانی در اینجا پیش از میلاد مسیح بنا شد ، با این حال ، در قرن دوم توسط یک زلزله ویران شده‌بود .
چرا به آنجا می‌روی ؟ کریستال ، آب فیروزه‌ای و خرابه‌های باستانی که زیر دریا غرق‌شده و یا در اطراف جزیره پخش شده‌اند ، بازدیدکنندگان را جذب می‌کنند که دوست دارند در این آب شنا کنند .
9. الب ، ایتالیا
جزیره‌ای که بزرگ‌ترین و مشهورترین جزیره در مجمع‌الجزایر توسکانی در دریای Tyrrhenian است ، جزیره‌ای است که در آن ناپلئون در قرن 19 تبعید شد . سواحل دست‌نخورده به ویژه به خاطر آب درخشان و درخشان و نوارهای ماسه‌ای مشهور هستند . در این میان ، دهکده‌ها ، که بر روی صخره‌ها بنا شده‌اند، یک تجربه معتبر ایتالیایی را ارائه می‌دهند .
چرا به آنجا می‌روی ؟ بازدیدکنندگان می‌توانند از فعالیت‌های خارج از فضای باز لذت ببرند : شنا کردن، شیرجه زدن، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری . علاوه بر این، مکان‌های فرهنگی متعددی از میهمانان کنجکاو نیز استقبال می‌کنند ، از جمله Napoleon ویلا ، سنگرهای ، قلعه fortress و ویلا رومانا Grotte .
8. Procida ، ایتالیا
یکی از زیباترین جزایر مجمع‌الجزایر Phlegraean در جنوب ایتالیا ، درست خارج از ساحل ناپل قرار دارد . این جزیره از زمان‌های باستان در این جزیره ساکن بوده و میراث فرهنگی و فرهنگی زیادی دارد - درست مانند هر جای دیگر ایتالیا . ماهیگیری ، نوع اصلی درآمد است ، که کل صحنه را در اینجا تعریف می‌کند : صدها قایق در بندر اصلی جمع می‌شوند و خانه‌های رنگارنگ در کنار دریا رژه می‌روند .
چرا به آنجا می‌روی ؟ خوب است که یک تار از خیابان‌های کوچک و باریک را کشف کنیم که امکان بازدید از مرکز و معماری شهر را فراهم می‌کند . این جزیره کوچک است و هرگز شلوغ نیست ، بنابراین کسانی را جذب می‌کند که آرزو دارند از شهرهای مجاور شهرهای مجاور مانند ناپل فرار کنند . این جزیره کوچک زیبا را یک‌بار در این منطقه بازدید کنید . این امر نسبت به کاپری و سایر روستاهای ماهیگیری ، احساس Mediterranean بسیار بیشتری نسبت به کاپری نشان می‌دهد . این مکان خوبی برای یک روز است چون شما می‌توانید کل جزیره را نسبتا ً سریع بررسی کنید .
7. ماجورکا ، اسپانیا
یکی از محبوب‌ترین جزایر اسپانیا ، هزاران توریست را جذب می‌کند . Majorca که برای سواحل بکر و زندگی شبانه فعال شناخته می‌شود ، گردشگران را از قرن نوزدهم جذب می‌کند . در طی یک دهه هنرمندان مشهور مانند فردریک Chopin ، آگاتا کریستی ، George ساند ، و جوآن میرو از آنجا دیدن کردند و در اینجا کار کردند .
چرا به آنجا می‌روی ؟ مقصد تعطیلات بزرگ ، فعالیت‌های مختلف ، طبیعت غنی و فرهنگ . زندگی شبانه بسیار شلوغ کسانی را خشنود خواهد کرد که به دنبال حزب هستند .
6. ساردنی ، ایتالیا
جزیره ساردنی ، دومین جزیره بزرگ در دریای مدیترانه ، سواحل بسیار طولانی و سواحل ماسه‌ای دارد . طبیعت متنوع است و تمام فعالیت‌های دور را در طول سال فراهم می‌کند : اسب‌سواری ، قایقرانی ، حتی اسکی در زمستان . و این غذاها بسیار عالی هستند .
چرا به آنجا می‌روی ؟ فعالیت‌های مختلف ، طبیعت زیبا ، غذاهای ایتالیایی بزرگ و هرگز به هوای دلپذیر ختم نمی‌شود .
5. جزیره Hvar ، کرواسی
آن به عنوان یک جواهر از لحاظ تاریخی و فرهنگی در این جزایر مهم تلقی می‌شود . از آن زمان به بعد ، Hvar یک بندر مهم برای یونانیان ، رومی‌ها و Byzantines بوده‌است . تاریخچه چند منظوره در بناهای متعدد معماری وجود دارد که نه تنها گردشگران عجیب بلکه دانشمندان ، تاریخدانان و باستان شناسان را جذب می‌کند . این جزیره همچنین دارای ماهیت غنی ، سواحل بزرگ و هوای تازه است چون از تمدن آلوده بیشتر است .
چرا به آنجا می‌روی ؟ تولید کنندگان محلی در بین رهبران کرواسی هستند ، بنابراین Hvar هرگز از بین بردن بازدیدکنندگان با حسن‌نیت خودداری نمی‌کنند . این جزیره یک زندگی شبانه شلوغ دارد که آن را به مقصدی مناسب برای ذائقه everybodys تبدیل می‌کند .
4.سیسیل ، ایتالیا
بزرگ‌ترین جزیره در دریای مدیترانه پر از سواحل بسیار بزرگ است ، همان طور که می‌توانید ببینید . شما می‌توانید از سواحل شنی به صخره‌ها مانند Scala dei Turchi انتخاب کنید که به یک صخره بزرگ سفید و smoothe می‌بالد . علاوه بر این جزیره دارای معماری تاریخی ، آتشفشانی فعال و شهرهای هیجان‌انگیز است .
چرا به آنجا می‌روی ؟ شما می‌توانید طیف وسیعی از سواحل ، شهرهای بزرگ ایتالیایی ، غذاهای شگفت‌انگیز و زندگی فرهنگی پر جنب و جوش پیدا کنید .
3. Elafonissi ، یونان
با این حال کم‌تر از جزیره مجاور کریت شناخته شده‌است. با این حال ، Elafonissi یک ذخیره حفاظت‌شده به خاطر طبیعت بکر آن است . ساحل بکر دست‌نخورده میزبان ماسه صورتی و آب زلال و شفاف است . این برای حمام آفتاب گرفتن و شنا کردن تمام طول روز کامل است .
چرا به آنجا می‌روی ؟ چون در کنار کرت قرار دارد . در واقع ، زمانی که آنجا هستید ، می‌توانید با آب به Elafonissi بروید : زمانی که سطوح پایین هستند ، تنها 200 متر آن از کرت می‌گذرد .

انتشار: 6 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 145

به "10 جزیره مدیترانه فوق العاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 جزیره مدیترانه فوق العاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید