4 جاذبه برتر تایلند

به گزارش تور آلمان ارزان، تایلند در جنوب شرقی آسیا قرار گرفته است و آب و هوایی گرمسیری دارد. این گشور جاذبه‌های بسیاری دارد که از همه نظر عالی هستند و نظر گردشگران ایرانی را هم به سوی خود جلب کرده است.

4 جاذبه برتر تایلند

بازدید از فانوم رانگ (Phanuam Rung) در تور تایلند

فانوم رانگ یک معبد مقدس هندویی با معماری برجسته، در نزدیکی یک آتشفشان خاموش در شمال شرقی تایلند و در نزدیکی روستای Nang Rong واقع شده است. این معبد در قرن دهم تا سیزدهم برای ادای احترام به خدای هندو از ماسه، سنگ و لاتریت ساخته شد.

بازدید از ریلی (Railay) در تور تایلند

ریلای یک شبه جزیره کوچک است که دسترسی به آن تنها از طریق قایق امکان پذیر است. صخره های این شبه جزیره، توجه کوهنوردان زیادی را به خود جلب کرده است. این منطقه به خاطر داشتن سواحل زیبا و آرام یک مقصد گردشگری محبوب در تایلند محسوب می شود. تقریبا تمام قسمت های شرقی و غربی این جزیره دارای اقامتگاه و کلبه های اقامتی می باشد، اما هیچ ساختمان بلندی در این جزیره وجود ندارد و بیشتر سازه ای این جزیره در بین درختان جنگلی گم شده‌اند. در تور تایلند می‌توانید به بازدید جاذبه‌هایی بروید که بسیار زیبا ساخته شده‌اند.

بازدید از آیوتایا (Ayuthaya) در تور تایلند

آیوثایا در سال 1350 قبل از میلاد توسط شاه Thong به عنوان دومین پایتخت سیام بعد از سوخوتای تاسیس شد. در طول قرن ها، آیوثایا به عنوان پایتخت تجارت آسیا، یک مکان ایده آل بین هند و چین و مجمع الجزایر مالزی بوده است. در سال 1700 آیوثایا با یک میلیون جمعیت یکی از شهرهای بزرگ دنیا بود. در سال 1767 این شهر توسط ارتش برمه نابود شد و امپراطوری آن سقوط کرد. شهر جدید دوباره در چند کیلومتری شرق خرابه های شهر قبلی تاسیس شد. بسیاری از بقایای آوثایا معابد و کاخ های سنگی هستند که در آن زمان ساخته شده است.

بازدید از کانچانبوری(Kanchanburi) در تور تایلند

کاچانبوری که در غرب تایلند واقع شده دارای مناظر طبیعی زیبا، آبشارها و پارک های ملی می باشد. یک پل معروف در این منطقه وجود دارد که روی رودخانه Kwaithat ساخته شده و به راه آهن مرگ که هزاران نفر از اسیران و کارگران آسیایی در زمان ساخت آن در طول جنگ جهانی دوم جانشان را از دست دادند، راه دارد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 788

به "4 جاذبه برتر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 جاذبه برتر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید