طرح باغ ویلا: 53 درصد جنگل ها و زمین های کشاورزی شمال ویلا شد، پهپادها ویلاسازی در جنگل های شمال را رصد می نمایند

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- سازمان املاک و مستغلات کشور؛ 53 درصد جنگل ها و زمین های کشاورزی شمال ویلا شد/ پهپادها ویلاسازی در جنگل های شمال را رصد می نمایند.

طرح باغ ویلا: 53 درصد جنگل ها و زمین های کشاورزی شمال ویلا شد، پهپادها ویلاسازی در جنگل های شمال را رصد می نمایند

جهت دریافت خدمات طرح باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاراندفترمازندران به نقل ازسازمان املاک و مستغلات کشور، 33 درصد مراتع و جنگل های استان های شمالی در 25 سال اخیر تبدیل به مسکن و ویلا شده است .

وی اضافه کرد: در آگهی های ویلاهای جنگلی بعضی عبارت ها نشان می دهد دست اندازی به نقطه جنگلی تا چه مقدار بالا بوده است. عباراتی نظیر منطقه بکر، انشعاب آب و گاز از لوله اصلی، استخر و جکوزی از چشمه جنگلی گزینه هایی است که در بعضی آگهی ها دیده می گردد .

ازسازمان املاک و مستغلات کشورادامه داد: نگاهی به آگهی های ویلاسازی در شمال کشور نشان می دهد ویلاهای لاکچری گاه تا 30 میلیارد تومان هم به فروش می رسند. ویلاهای لاکچری جنگلی بعضا تا 100 میلیارد تومان نیز قیمت گذاری می شوند

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2159

به "طرح باغ ویلا: 53 درصد جنگل ها و زمین های کشاورزی شمال ویلا شد، پهپادها ویلاسازی در جنگل های شمال را رصد می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح باغ ویلا: 53 درصد جنگل ها و زمین های کشاورزی شمال ویلا شد، پهپادها ویلاسازی در جنگل های شمال را رصد می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید