600 هزار نفر از مردم ویتنام به مناطق امن منتقل شدند

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: همزمان با نزدیک شدن طوفان هایان به سوی ویتنام بیش از 600 هزار نفر از مردم به مناطق امن که در معرض این طوفان نباشد منتقل شده اند.

600 هزار نفر از مردم ویتنام به مناطق امن منتقل شدند

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، طوفان هایان در شرایطی به ویتنام نزدیک می گردد که وقوع این طوفان در فیلیپین موجب مرگ هزاران نفر شده و خسارات زیادی را به مناطق مختلف این کشور وارد نموده است.

بر اساس این گزارش ساکنان شهر هانوی پایتخت ویتنام خود را برای بارش شدید باران آماده نموده اند و ده ها هزار نفر از مردم در مناطق ساحلی نیز مجبور به ترک خانه های خود شده و اکنون در پناهگاه های ویژه به سر می برند.

یک مقام رسمی ویتنام تاکید نمود، بیش از 174 هزر خانوار معادل 600 هزار نفر از مناطق ساحلی که در معرض این طوفان هستند تخلیه شده اند.

بر اساس اعلام مقام های رسمی ویتنام مردم باید برای 3 روز مواد غذایی کافی و نیازهای اساسی خود را به پناهگاه ها بیاورند. کسانی هم که به صورت داوطلبانه این مناطق را ترک نکنند مجبور به ترک خانه های خود می شوند.صلیب سرخ نیز ضمن هشدار نسبت به وقوع طوفان شدید در 9 تا 15 ایالت ویتنام اظهار داشت، بارش شدید باران و جاری شدن سیل شهر هانوی را به شدت تهدید می نماید.

بیش از 200 هزار نفر از اهالی 4 ایالت جنوبی ویتنام از منطقه تخلیه شده اند. پیش بینی می گردد این طوفان با سرعت 74 کیلومتر در ساعت وارد ویتنام گردد.وقوع این طوفان در فیلیپین بیش از 10 هزار کشته برجای گذاشته و مقام های ویتنام به شدت نگران تکرار این فاجعه هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 474

به "600 هزار نفر از مردم ویتنام به مناطق امن منتقل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "600 هزار نفر از مردم ویتنام به مناطق امن منتقل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید