72 ساعت جستجوی بی نتیجه برای یافتن پیرمرد گمشده در جنگل علی آباد کتول

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران/گلستان سرپرست جمعیت هلال احمر علی آباد کتول گفت: جستجو برای پیدا کردن پیرمردی که از عصر شنبه در جنگل های علی آباد کتول گمشده، تا به امروز نتیجه نداشته و تلاش ها برای یافتن این فرد همچنان ادامه دارد.

72 ساعت جستجوی بی نتیجه برای یافتن پیرمرد گمشده در جنگل علی آباد کتول

ربیع اله افشانی در خصوص آخرین شرایط عملیات جستجوی پیرمرد گمشده در علی آباد کتول، اظهار کرد: عصر روز شنبه 5 تیرماه با گزارش گم شدن پیرمرد 75 ساله در منطقه جنگلی کبودوال، تیم های جست و جو و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در 72 ساعت گذشته از 165 نیروی انسانی شامل پرسنل و نجاتگران هلال احمر شهرستان، نیروهای منابع طبیعی، محیط زیست، مرکز بهداشت، شهرداری و نیروهای انتظامی برای پیدا کردن مرد گم شده استفاده شد.

افشانی اعلام نمود: در این عملیات 22 دستگاه خودروی امدادی اعم از آمبولانس، خودروهای کمکدار، وانت و سواری بکارگیری شد. امدادگران ست کوهستان و تجهیزات انفرادی هم استفاده کردند

وی ادامه داد: همچنین 55 دستگاه شامل 50 دستگاه موتور سیکلت و 5 دستگاه خودروی آفرود داوطلب هم در عملیات جست و جو حضور داشتند.

به گزارش خبرنگاران به نقل از هلال احمر گلستان، سرپرست جمعیت هلال احمر علی آباد کتول اعلام نمود: تلاش و پیگیری برای پیدا شدن فرد گم شده ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1967

به "72 ساعت جستجوی بی نتیجه برای یافتن پیرمرد گمشده در جنگل علی آباد کتول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "72 ساعت جستجوی بی نتیجه برای یافتن پیرمرد گمشده در جنگل علی آباد کتول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید