750 واحد مسکونی بازسازی شده در دشتستان افتتاح می گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در جریان زلزله سال گذشته دشتستان یک هزار و 800 واحد مسکونی تخریب شد که عملیات بازسازی 750 واحد مسکونی آن به اتمام رسیده است.

750 واحد مسکونی بازسازی شده در دشتستان افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات حیاط سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از بوشهر،عزیرالله مهدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهربا اشاره به بهسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی اظهار کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته سالانه 200 هزار مسکن روستایی در کشور بهسازی و مقاوم سازی می گردد.

وی از افزایش تسهیلات بانکی برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی خبرداد و گفت: برای هر واحد مسکونی تسهیلات پرداختی از 125میلیون ریال به 150 میلیون ریال با کارمزد پنج درصد افزایش یافته است.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه تا به امروز 350هزار واحد مسکونی در کشور بازسازی شده است اعلام نمود: این نهاد تا به امروز پیروز به بهسازی و مقاوم سازی یک میلیون و450 هزار واحد مسکونی در کشور شده است.

مهدیان فرایند بازسازی واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده دشتستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در زلزله دشتستان یک هزار و 800 واحد مسکونی در شهر و روستا تخریب شد که این نهاد پیروز به بازسازی یک هزار و 550 واحد آن شده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 550 واحد زلزله زده دشتستان تا خاتمه سال به بهره برداری می رسند اضافه کرد: از این تعداد750 واحد مسکونی آن با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردا افتتاح می گردد.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تعمیردو هزار و 100 واحد زلزله زده در دشتستان خبرداد و گفت: در جریان زلزله ایلام پنج هزار واحد مسکونی دچار خسارت شدند که در فاز نخست سه هزار و 200 واحد مسکونی بازسازی و 10 هزار واحد تعمیراتی نیز با مشارکت مردم تعمیر شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1079

به "750 واحد مسکونی بازسازی شده در دشتستان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "750 واحد مسکونی بازسازی شده در دشتستان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید