بازسازی منزل: آخرین شرایط بازسازی برج آزادی

به گزارش تور آلمان ارزان، بر اساس مشاهدات اخیر کارشناسان، بازسازی برج آزادی تا خاتمه شهریور به اتمام نمی رسد. لذا با توجه به نزدیکی فصل بارندگی باید این بازسازی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گردد.

بازسازی منزل: آخرین شرایط بازسازی برج آزادی

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه شهریورماه به عنوان زمان اتمام بازسازی برج آزادی مشخص شده است، گفت:

از ابتدای سال گذشته جلساتی در مورد بازسازی و تعمیرات اساسی برج آزادی تهران برگزار و مقرر شد دی ماه سال گذشته این بازسازی به اتمام برسد؛ اما با تأخیری که ایجاد شد، بار دیگر شهریورماه به عنوان زمان اتمام بازسازی مشخص شد.

حکیمی پور در ادامه بیان نمود که بر اساس مشاهدات کارشناسان بازسازی برج آزادی در شهریورماه امسال نیز به اتمام نخواهد رسید و با توجه به نزدیکی فصل بارندگی ممکن است کار بازسازی با مشکلاتی همراه گردد. این در حالی است که اطراف میدان فنس کشی شده و ظاهر مناسبی ندارد لذا معاونت عمرانی باید در این کار تسریع بیشتری داشته باشد.

رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران در بخش دیگری از تذکر پیش از دستور این جلسه گفت:

برابر قانون در سال 1389 وزیر کشور وقت، اساسنامه سازمان املاک و مستقلات شهرداری تهران را به تصویب رسانده است. در تبصره ای ذیل ماده 17 این اساسنامه آمده است که نحوه معاملات و واگذاری های این سازمان باید در قالب آیین نامه ای به وسیله شورای اسلامی شهر تهران به تصویب برسد، اما تا به امروز این کار انجام نشده و در 6 سال گذشته سازمان املاک و مستقلات تمام واگذاری های خود را بر اساس آیین نامه داخلی این سازمان انجام داده است.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2129

به "بازسازی منزل: آخرین شرایط بازسازی برج آزادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: آخرین شرایط بازسازی برج آزادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید