آذربایجان غربی ، از اتراق در حاشیه رودخانه های خودداری کنید

به گزارش تور آلمان ارزان، مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: با توجه به هشدارهای جدی هواشناسی استان مبنی بر وقوع سیل و سیلاب، مسافران نوروزی به استان از اتراق در حاشیه رودخانه به خصوص در روزهای بارانی خودداری نمایند.

آذربایجان غربی ، از اتراق در حاشیه رودخانه های خودداری کنید

امیرعباس جعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس، در مورد هشدارهای اخیر هواشناسی مبنی بر خطر وقوع سیلاب اظهار کرد: با توجه به هشدارهای جدی هواشناسی استان مبنی بر وقوع سیل و سیلاب، مسافران نوروزی به آذربایجان غربی باید از اتراق در حاشیه رودخانه به خصوص در روزهای بارانی خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: خبرنگارانان در مسیرهای منتهی به رودخانه هایی که سیل در آنها جریان دارد و همچنین تردد از روی پل ها تا زمان فروکش کردن سیل خودداری نموده و نیز در زمان بارندگی شدید از مسیرهای کوهستانی که امکان ریزش سنگ و یا بهمن وجود دارد دوری نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی با اشاره به اینکه رانندگان به علت سقوط بهمن در جاده های کوهستانی و برفگیر از زدن بوق، به خصوص بوق های ممتد و از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند، توضیح داد: با توجه به سیلابی شدن مسیل ها و بارندگی چنانچه مقدور باشد، هموطنان از سفرهای غیرضروری تا انتها بارندگی پرهیز نمایند.

وی گفت: شورای مدیریت بحران در همه شهرستان های استان تشکیل شده و تمهیدات لازم در راستای جلوگیری از بروز مشکل برای ساکنان و گردشگران نوروزی تعبیه شده است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 313

به "آذربایجان غربی ، از اتراق در حاشیه رودخانه های خودداری کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذربایجان غربی ، از اتراق در حاشیه رودخانه های خودداری کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید