آذری و نکونام فولادی های قدیم را جمع کردند، هدف یاری بود نه سِمَت

به گزارش تور آلمان ارزان، به گزارش خبرنگاران، با تصمیم سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد، سید محمد علوی پیشکسوت این باشگاه به جای اسماعیل حاجی زاده به عنوان سرپرست (مدیر) تیم انتخاب شد تا در هفته سیزدهم و مقابل سایپا، علوی به عنوان سرپرست روی نیمکت سرخ پوشان اهواز بنشیند.

آذری و نکونام فولادی های قدیم را جمع کردند، هدف یاری بود نه سِمَت

سرپرست جدید باشگاه فولاد در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: هدف من یاری به باشگاهی بود که آن را خانه خودم می دانم و وقتی هدف یاری باشد، به این فکر نمی کنید که سمت و کسوت تان چیست.

وی افزود: فولاد خانه من است و از این تیم به فوتبال ایران معرفی شدم و با فولاد خاطرات بسیار زیادی دارم. خیلی خوشحالم که امروز به خانه خودم آمدم و امکان خدمت به این تیم را دارم.

علوی توضیح داد: باید از سعید آذری و جواد نکونام تشکر ویژه کنم که امروز فولادی های قدیم را در این باشگاه دور هم جمع کردند.

پیشکسوت فولاد تاکید نمود: این تیم اهداف بزرگی دارد که می تواند با برنامه ریزی خوبی که مجموعه مدیریتی این باشگاه دارد به آن برسد.

سرپرست فولادی ها خاطرنشان ساخت: جواد نکونام از مربیان جوان و آینده داری است که می توان او را یک برند برای فوتبال ایران دانست و سعید آذری هم از مدیران جوانی است که در عین جوانی بسیار باتجربه است و از عوامل مهم موفقیت های فولاد در این فصل است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 798

به "آذری و نکونام فولادی های قدیم را جمع کردند، هدف یاری بود نه سِمَت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری و نکونام فولادی های قدیم را جمع کردند، هدف یاری بود نه سِمَت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید