آشنایی با تکنولوژی های برتر بهداشت داخل یخچال ال جی

به گزارش تور آلمان ارزان، در دوران قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی که بیش از دو سال از آغاز آن می گذرد، مقدار دقت انسان ها به سلامتی و بهداشت به سطح بالایی رسیده است و رعایت بهداشت و ضدعفونی همه چیز، به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی امروز تبدیل شده است. در این میان یخچال هم به اسم یکی از حیاتی ترین بخش های هر خانه و آشپزخانه از این رویه تازه بی نصیب نبوده و به تکنولوژی های جدیدی در زمینه بهداشت و ضدعفونی مجهز شده است.

آشنایی با تکنولوژی های برتر بهداشت داخل یخچال ال جی

یکی از مهم ترین گام های کارخانه های یخچال سازی در دوران تازه، تجهیز این محصول به امکاناتی همانند تصفیه هوای ورودی و هوای خنک درون یخچال است تا از جریان هوای سرد تازه و بهداشتی درون یخچال اطمینان داشته باشیم. این امر به خصوص در حفظ تازگی و نگهداری مواد غذایی خام، به ویژه میوه و سبزیجات بسیار مهم است. ازاین رو اغلب فراوریکنندگان در پی راه هایی برای کنترل دقیق دما و جریان هوای تازه، خنک و سالم در قفسه های مربوط به میوه و سبزیجات هستند و در این زمینه تکنولوژی های گوناگونی را به ثبت رسانده اند.

بعلاوه شرکت های پیشرو در فراوری لوازم خانگی و یخچال ها، با بهره گیری از تکنولوژی نور ماورابنفش، سلامت و بهداشتی فراتر از تصور را در بخش های مهم و پرکاربرد یخچال (مانند خروجی های آب) فراهم آورده و ضدعفونی کامل این بخش ها را به شکل مستمر ممکن ساخته اند.

بعضی شرکت ها هم برای تکمیل زنجیره ضدعفونی درون یخچال، در کنار استفاده از تکنولوژی نور آبی، سراغ تکنولوژی های قدیمی تری همانند استفاده از خواص ضد باکتریایی یون های نقره در بخش هایی از یخچال رفته اند، که البته در برابر تکنولوژی نور آبی ماورا بنفش کاربرد چندانی ندارد.

یخچال های InstaView، نماد پیشتازی ال جی

ال جی همیشه در طراحی و فراوری لوازم خانگی در سراسر جهان موضوع بهداشت و سلامتی را سرلوحه کار خود قرارداده است که این موضوع در محصولات گوناگون همانند ماشین لباسشویی، ظرف شویی و هم چنین یخچال ها به خوبی قابل مشاهده است.

ازاین رو یخچال های تازه InstaView Door-in-Door ال جی به فناوری UVnano مجهز شده اند که با استفاده از تکنولوژی لامپ های LED ماورابنفش، محل خروجی مخزن آب یخچال را هر ساعت ضدعفونی می نماید تا 99.99 درصد باکتری ها و ویروس ها را نابود کند؛ و این گونه کاربران بابت بهداشت و سلامتی یکی از پرکاربردترین و مهم ترین بخش های یخچال خاطرجمع خواهند بود.

یکی دیگر از امکانات مجذوب کننده و کارآمد برای حفظ بهداشت مواد غذایی در یخچال های ال جی، تکنولوژی Hygiene Fresh+ است. این تکنولوژی متشکل از یک سیستم فیلتر پنجگانه به همراه فن است که به شکل فعال هوای داخل محفظه یخچال را به درون خود مکیده و آن را از میان فیلترهای قدرتمندی می گذراند. سیستم Hygiene Fresh+ در یخچال های ال جی درست مانند یک دستگاه تصفیه هوای قدرتمند و اختصاصی عمل می نماید که برای یخچال تعبیه شده است و به مواد غذایی اجازه می دهد در هوای تمیزتری تنفس نموده و برای مدت بیشتری تازه باقی بمانند.

Hygiene Fresh+ ال جی با استفاده از سیستم دوگانه کاتالیزور نوری و لامپ UV LED به کاررفته در این دستگاه تصفیه هوای اختصاصی، گردوغبار، هاگ قارچ ها و کپک ها، باکتری ها، ویروس ها و بوی بد را از هوای درون یخچال می زداید و تا 99.999 درصد باکتری های درون یخچال را نابود می نماید. بعلاوه فیلتر کربن دوگانه آن قادر به کاهش مقدار بوهای اسیدی و قلیایی از محیط یخچال است که از عوامل فساد مواد غذایی درون یخچال به تعداد می فرایند.

ال جی بعلاوه با استفاده از تکنولوژی های LINEAR Cooling و DoorCooling+ شرایط بهینه ای برای تازگی بیشتر مواد غذایی و سالم ماندن آن ها برای مدت طولانی تر فراهم می آورد. LINEAR Cooling نوسانات دمایی درون یخچال را به حداقل می رساند که عامل اصلی خرابی و کاهش عمر مواد غذایی هستند و DoorCooling+ هم با جریان هوای خنک قدرتمند از خروجی هایی که در منطقه ها استراتژیک یخچال تعبیه شده اند، تمامی محیط یخچال را به شکل یکنواختی با هوایی تصفیه شده خنک می نماید.

البته تکنولوژی های مبتکرانه ال جی در یخچال و فریزرهای خانگی به همین محدود نشده و برای راحتی و آسایش بیشتر مصرف کننده و بعلاوه بهبود شیوه های نگهداری و مصرف مواد غذایی، یخچال های تازه این شرکت به فناوری های گوناگونی همانند Hygiene Fresh+، LG Craft Ice، Amazon Dash Replenishment و Metal Fresh مجهز شده اند.

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1989

به "آشنایی با تکنولوژی های برتر بهداشت داخل یخچال ال جی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تکنولوژی های برتر بهداشت داخل یخچال ال جی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید