اعلام وضع اضطراری در نیواورلئان به دلیل حمله سایبری

به گزارش تور آلمان ارزان، شهردار نیو اورلئان بزرگ ترین شهر ایالت لوئیزیانا در آمریکا، به دلیل بحران ناشی از حمله سایبری، شرایط اضطراری گفت.

اعلام وضع اضطراری در نیواورلئان به دلیل حمله سایبری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به دنبال انتشار خبرها و گزارش هایی درباره حملات سایبری در مناطق مختلف ایالت لوئیزیانا در آمریکا، در بزرگ ترین شهر این ایالت جنوبی شرایط اضطراری اعلام شده است.

بنا بر نوشته اسپوتنیک، لا تویا کانترل شهردار نیو اورلئان ایالت لوئیزیانا در بحبوحه حملات سایبری اخیر در مناطق مختلف این ایالت، بامداد امروز شنبه (به وقت تهران) از اعلام شرایط اضطراری در این شهر خبر داد.

شهردار نیو اورلئان در چند پیام توئیتری درباره اعلام شرایط اضطراری توضیحاتی داده است. به گفته او، به خاطر مسائل امنیتی به همه کارکنان (نهادهای مختلف این شهر) هشدار داده شد که فورا رایانه های خودشان را خاموش کنند و تجهیزاتشان را از برق کشیده و اتصال به وای فای را قطع کنند.

لا تویا کانترل شهردار نیو اورلئان

به گفته شهردار بزرگ ترین شهر ایالت لوئیزیانا، همه وبسایت ها در نیو اورلئان تا زمان رفع مشکل ناشی از حمله سایبری، مسدود و بسته خواهند بود.

کانترل همچنین در یک کنفرانس خبری حضور یافت و گفت، سیستم های رایانه در این شهر هدف حملات ویروس های باج افزار قرار گرفتند.

باج افزارها، گونه ای از بدافزار هستند که دسترسی به سیستم را محدود می کنند و عامل ایجادکننده آن برای برداشتن محدودیت، درخواست باج می کند.

بنا بر گزارش رسانه ها، کارشناسان و ماموران اف بی آی، سرویس مخفی آمریکا و گارد ملی آمریکا در تلاش هستند که به رفع مسائل و حفاظت از یارانه ها در نیو اورلئان کمک برسانند.

م

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 831

به "اعلام وضع اضطراری در نیواورلئان به دلیل حمله سایبری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام وضع اضطراری در نیواورلئان به دلیل حمله سایبری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید