افتتاح حساب غیرحضوری تنها در چند دقیقه

به گزارش تور آلمان ارزان، بانک پارسیان برای راحتی کاربران خود شرایطی فراهم نموده تا افراد بتوانند بدون احتیاج به مراجعه حضوری و اتلاف وقت، در کوتاه ترین زمان حساب مورد نظر خود را افتتاح نمایند.

افتتاح حساب غیرحضوری تنها در چند دقیقه

امروزه همه ما برای کارهای مختلف احتیاج به افتتاح حساب داریم؛ اما گاهی ممکن است به علت مشغله های کاری فرصت کافی برای مراجعه به بانک را نداشته باشیم.

این موضوع در گذشته می توانست مسائل زیادی برای ما به وجود بیاورد اما با آنلاین شدن روش های افتتاح حساب، دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشیم.

اگر شما نیز در پی روشی امن برای ایجاد حساب مورد نظر خود به صورت آنلاین و کاملا غیرحضوری هستید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آنلاین شدن خدمات بانکی

امروزه بسیاری از خدمات بانکی را می توان به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام داد. این موضوع علاوه بر اینکه از اتلاف وقت کاربران جلوگیری می نماید، باعث شده تا کارمندان بتوانند به وظایف خود بهتر رسیدگی نمایند.

در حال حاضر کاربران برای امور مختلف مانند وایز وجه نقد به حساب، برداشت وجه های کلان و انتقال پول هایی با مبلغ بالا باید به بانک مراجعه نمایند.

شاید با خود فکر کنید که افتتاح حساب نیز در این گروه فعالیت های بانکی واقع شده است اما باید بگوییم که بانک پارسیان توانسته این خدمت را نیز به صورت غیرحضوری به کاربران ارائه دهد.

مزایای افتتاح حساب به صورت غیرحضوری

افتتاح حساب آنلاین چه مزایایی دارد؟ انجام کارهای مختلف به صورت حضوری، اتلاف وقت و انرژی ما را به همراه دارد. این موضوع برای افتتاح حساب نیز صدق می نماید.

هرچند امروزه خدمات مالی بسیاری مانند کارت به کارت، پرداخت قبوض، مشاهده گردش حساب و مواردی از این قبیل به صورت آنلاین قابل انجام هستند اما هنوز هم افراد زیادی برای انجام کارهای مختلف مجبورند به صورت حضوری به شعب بانک ها مراجعه نمایند.

این موضوع باعث شده شما برای انجام هرکاری به وسیله بانک، مجبور باشید زمانی را در صف های طولانی منتظر بمانید. قطعا انتظار و در صف ماندن چیزی نیست که مورد پسند افراد آشنا با تکنولوژی های روز جهان باشد.

افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت آنلاین، شما را از این دردسرها راحت می نماید و باعث می گردد بتوانید با خیالی راحت به انجام فعالیت های روزمره یا کاری خود بپردازید.

نحوه افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت غیرحضوری

چگونه می توان به صورت غیرحضوری حساب تازهی افتتاح کرد؟ برای این کار شما باید یک گوشی موبایل با قابلیت اتصال به اینترنت داشته باشید.

تلفن همراه نقش مهمی در زندگی روزمره ما ایفا می نماید؛ به طوری که با نصب اپلیکیشن های کاربردی می توان بسیاری از فعالیت ها را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام داد.

افتتاح حساب آنلاین نیز به وسیله گوشی موبایل و نصب یک اپلیکیشن ایمن که تحت نظر بانک فعالیت می نماید؛ انجام خواهد شد.

سوپراپلیکیشن تاپ؛ شعبه غیرحضوری بانک پارسیان

برای اینکه بتوانید حساب تازهی ایجاد کنید، باید در اولین گام اپلیکیشن تاپ که شعبه حضوری بانک پارسیان محسوب می گردد را نصب کنید.

حال به راحتی و با لمس چند دکمه می توانید ظرف مدت کوتاهی که نهایتا 4 دقیقه طول می کشد، حساب تازه خود را افتتاح کنید.

در آخر بانک، کارت حساب شما را به آدرسی که وارد نموده اید ارسال می نماید. در این روش بدون اینکه بخواهید از کار و زندگی خود بزنید، حساب مورد احتیاج را ایجاد خواهید کرد.

از آنجایی که افتتاح حساب فعالیتی نیست که افراد به طور مرتب بخواهند آن را انجام دهند، شاید نصب تاپ را کار بی فایده ای بدانید. باید گفت این سوپراپلیکیشن بیش از 73 سرویس کاربردی دیگر نیز برای کاربران فراهم نموده است.

تاپ اپلیکیشنی پر از شگفتی

نصب تاپ می تواند شما را شگفت زده کند؛ چراکه با انتخاب آن می توانید بسیاری از اپلیکیشن های غیرضروری و ارائه دهنده یک خدمت را حذف کنید تا حافظه موبایلتان نیز کمی سبک گردد.

با نصب تاپ شما به سرویس های زیادی دسترسی پیدا می کنید که افتتاح حساب بانک پارسیان تنها یکی از آنها محسوب می گردد.

  • امور مالی: انجام تمام امور مالی مانند کارت به کارت، مشاهده موجودی، دریافت گردش حساب، خرید شارژ و پرداخت قبوض به وسیله تاپ امکان پذیر است.
  • خدمات خودرو: این خدمات شامل پرداخت عوارض آزادراهی، طرح ترافیک، استعلام و پرداخت خلافی خودرو می گردد و نصب آن برای راننده ها لازم است.
  • خدمات مشاوره ای: اگر احساس می کنید احتیاج به مشورت با روان شناس یا مشاور متبحری دارید تا به شما در مسیر شادزیستن یاری کند، تاپ را نباید فراموش کنید.
  • خدمات گردشگری: تهیه بلیت مراکز گردشگری به خصوص در روزهای شلوغ می تواند کمی مشکل باشد اما با نصب تاپ دیگر لازم نیست برای خرید آن در صف بمانید. خرید بلیت اتوبوس، هواپیما و قطار نیز به وسیله این اپلیکیشن امکان پذیر است.
  • ثبت نام سجام: برای ورود به بازار مالی ابتدا باید به وسیله سامانه سجام ثبت نام نموده و احراز هویت انجام داد. تاپ برای راحتی کاربران این امکان را نیز به صورت غیرحضوری فعال نموده است.

جمع بندی

چگونه می توان برای افتتاح حساب بانک پارسیان به صورت غیرحضوری اقدام کرد؟ از آنجایی که مراجعه به بانک می تواند کمی خسته نماینده باشد با انتخاب روش های آنلاین خیلی راحت و بی دردسر فعالیت های لازم را انجام دهید.

سوپر اپلیکیشن تاپ این امکان را برای شما فراهم نموده تا بتوانید تنها در چند دقیقه حساب تازهی را افتتاح و پس از چند روز کارت آن را دریافت کنید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 19 خرداد 1402 بروزرسانی: 19 خرداد 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2472

به "افتتاح حساب غیرحضوری تنها در چند دقیقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح حساب غیرحضوری تنها در چند دقیقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید