ام وی ام X22 پلاس به زودی در ایران

به گزارش تور آلمان ارزان، خودروی چری تیگو 3 ایکس در ایران با نام MVM X22 ارائه می گردد. این خودرو بنا بر مشخصات و قیمتی که دارد، توجه مشتریان ایرانی را به خود جلب کرد. چندی پیش خودرو تیگو 3 ایکس پلاس معرفی گردید. طبق گفته منابع مطلع و موثق، مدیران خودرو در حال اجرا تست های ام وی ام X22 پلاس است و این خودرو به زودی در بازار ایران عرضه خواهد شد.

ام وی ام X22 پلاس به زودی در ایران

چهره ام وی ام X22 نسبت به گذشته کاملاً تغییر نموده و نمای جلویی آن خشن تر و به روزتر شده است. چراغ های جلویی ام وی ام X22 کشیده و باریک است و در کناره های سپر چراغ های مه شکن دیده می گردد. بعلاوه یک جلو پنجره 6ضلعی بزرگ در جلو و در وسط آن لوگوی MVM قرار گرفته است.

در نمای جانبی شاید بتوان گفت تنها تغییرات اتفاق افتاده عبارتند از:

  • تغییراتی در گلگیر جلو برای انطباق با چراغ های روشنایی در روز تازه؛
  • آینه های جانبی با فرم تازه.

در نمای عقب تغییرات کمتری دیده می گردد و از همان چراغ های قبلی استفاده شده است؛ اما زیر سپر از یک دیفیوزر نمایشی که بسیار شبیه به چری تیگو 5 استفاده شده است. هنوز معین نیست که نمای داخلی و کابین این خودرو تغییری نموده است یا نه؛ اما اگر مدیران خودرو قصد ارائه همان چری تیگو 3X پلاس را در ایران داشته باشد، قاعدتاً باید با طراحی داشبورد کاملاً تازهی سر و کار داشته باشیم که نسبت به کابین کنونی تغییراتی زیادی نموده است.

موتور به کاررفته روی ام وی ام X22 پلاس 1 لیتری 3 سیلندر خطی توربوشارژ است که به صورت اختصاصی برای بازار ایران ساخته شده است. بعلاوه گیربکس این خودرو تغییر نموده و از نسل تازه CVT ساخته شده به وسیله چری برای این خودرو استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: ام وی ام 315 پلاس چه معیناتی دارد؟

باتوجه به ارائه ام وی ام 315 پلاس با گیربکس اتوماتیک 4 دنده استپ گیت در ایران، هیچ بعید نیست که ام وی ام X22 پلاس در ایران به جای گیربکس CVT با گیربکس اتوماتیک 4 دنده استپ گیت ارائه گردد. البته هنوز جای ویژگی تیپ ترونیک در گیربکس اتوماتیک 4 دنده استپ گیت ام وی ام 315 پلاس خالی است.

تغییر نام تیگو 3x مختص بازار ایران نیست؛ همان طور که این خودروی چینی در کشورمان با نام ام وی ام X22 به فروش می رسد، چری همین خودرو را در بازار ایتالیا تحت برند دی آر و با نام DR3 و در بعضی بازارهای آمریکای جنوبی با نام چری تیگو 2 تحویل مشتریانش می دهد.

***

شما می توانید اخبار روز خودرو را در بلاگ خبرنگاران بخوانید.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2323

به "ام وی ام X22 پلاس به زودی در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ام وی ام X22 پلاس به زودی در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید