این 6 کار را در سفر به تورنتو حتما انجام دهید!

به گزارش تور آلمان ارزان، تورنتو، یک شهر پر رونق و جادویی در ساحل دریاچه انتاریو است که یک مقصد عالی در آمریکای شمالی برای مسافران سراسر دنیا محسوب می­ گردد. مغازه­ ها، شب زنده­ داری ­ها و مناظر رستوران ­ها اشتیاق افراد عاشق غذا را برآورده می­ کند. اگر قصد سفر به تورنتو را دارید، خوب است با تعدادی از کارهایی که می توانید در این شهر انجام دهید، آشنا شوید. با خبرنگاران همراه شوید:

این 6 کار را در سفر به تورنتو حتما انجام دهید!

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

پیاده ­روی در بازار کنسینگتون

در حومه چینتاون، بازار کنسینگتون واقع شده است که یک محله چند فرهنگی با خانه­ های به سبک ویکتوریا و رنگ های متنوع است که به بازار خارجی تبدیل شده است. در دهه 1800 این بازار توسط کارگران مهاجر مورد استفاده قرار می گرفت ولی در دهه اخیر هجوم هنرمندان و نویسندگان به آن دیده شده است. زوج­ ها می­ توانند چندین ساعت را در فروشگاه Sanagans Meat Locker سپری نمایند و یا می توانند از فروشگاه لوازم دست دوم استفاده نمایند.

رفتن به بالای برج CN

برج CN ساختار نمادین تورنتو است و تقریبا در هر نقطه از شهر قابل مشاهده است. هر گردشگری بهتر است بازدید از داخل این برج را در برنامه های خود داشته باشد. بالاترین طبقه آن SkyPod نامیده می ­شود که در ارتفاع 447 متری (1465 فوت) واقع شده است و بایستی از آن لذت ببرید. در هنگام روز می­توانید از منظره زیبای شهر بهره ببرید و یا می­ توانید در هنگام شب مراجعه کنید.

تجربه تنوع فرهنگی

تورنتو فاقد تنوع قومی نیست. بازدید نمایندگان در هر محله تقریبا با فرهنگ های مختلفی روبرو می­شوند و می­ توانند غذا و فعالیت­های قومی گسترده­ای را تجربه نمایند. کافه Diplomatico معروف به ایتالیا جایی دنج برای اسپرسو و کاپوچینو می­ باشد که دارای فضای باز در کنار پرچم سفید و آبی یونان است که محل خوبی برای توقف محسوب می­شود. از قلم نیاندازید که در طول اقامت از جشنواره­های تابستانی متنوع و هیجان انگیز بازدید کنید.

بازدید از منطقه Distillery

این منطقه در قسمت شرقی مرکز شهر قرار داشته و یک منطقه تاریخی با معماری ویکتوریا است که در آن مغازه­های بوتیک، کافی ­شاپ­ها، رستوران ­ها و قهوه­ خانه­ های متعددی واقع شده است. این محله بسیار شلوغ بوده و پر از فرهنگ، هنر و موسیقی است. از گالری هنری دیدن نمایید که دارای محل مجزایی برای پیاده ­ها و دوچرخه ­سواران است، شب را اقامت نموده و از دیدن زندگی منطقه لذت ببرید.

سرمایه گذاری در جزیره تورنتو

تورنتو در زمستان بسیار زیبا است، اما در ماه ­های گرم ­تر است که توریست ها و گردشگرها برای بازدید راهی این جزیره باشکوه می شوند. بهار و تابستان اولین زمان برای سفر به جزایر تورنتو است. این زنجیره کوچک جزایر، تنها آن طرف شهر واقع شده است و به راحتی می ­توان توسط کشتی عبور و مرور کرد (توجه داشته باشید؛ این منطقه فاقد ماشین است، بنابراین کفش پیاده روی لازم است). اگر برای پیاده­روی آماده نیستید، می ­توانید از دوچرخه­ بهره ببرید و می­توانید به جزیره ورد یا پارک جزیره تورنتو بروید.

سعی کنید تا آخر شب در خیابان باشید

سبدهای هات داگ بصورت خطی در خیابان­ های شهر قرار دارند که می­ توانید در طول شب از آنها بهره ببرید. اگر به دنبال تجربه بهتری هستید، به WVRST بروید که یک فروشگاه سوسیس عالی است، برای سرگرمی به منطقه King Street West بروید. یک ترکیب وحشی مانند زرآلو با زغال اخته و افرا را انتخاب کنید و آن را با سوسیس­های سنتی میل نمایید. یک قاشق غذا خوری سیب زمینی سرخ نموده را از قلم نیاندازید.

منبع: الی گشت
انتشار: 1 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 345

به "این 6 کار را در سفر به تورنتو حتما انجام دهید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "این 6 کار را در سفر به تورنتو حتما انجام دهید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 6 کار را در سفر به تورنتو حتما انجام دهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید