ببینید؛ از گیم پلی پال فینیکس در تکن 8 رونمایی شد

به گزارش تور آلمان ارزان، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) به تازگی از تریلر تازه تکن 8 با موضوع گیم پلی شخصیت پال فینیکس (Paul Phoenix) رونمایی کرده است.

ببینید؛ از گیم پلی پال فینیکس در تکن 8 رونمایی شد

فهرست شخصیت های هشتمین نسخه از سری مبارزه ای تکن قرار است با نام های آشنا از جمله جین کازاما، کینگ، مارشال لاو و غیره همراه شود و یکی دیگر از شخصیت های قدیمی پال فینیکس است که ظاهر متفاوتی نسبت به نسخه های قبلی خود دارد. در تریلر منتشر شده به گیم پلی این شخصیت پرداخته شده است اما بارزترین نکته همان ظاهر است. در واقع به نظر می رسد که فینیکس این بار از موهای نسبتا کوتاه تری بهره می برد و مدل آن ها را نیز تغییر داده است. از طرفی ژاکت و شلوار چرمی او به موتورسواری این شخصیت اشاره دارد. ظاهرا طراحی نو فینیکس در مقایسه با دیگر شخصیت هایی که حضورشان در بازی تایید شده است، شاهد بیشترین تغییر بوده است. به عنوان مثال ظاهر کلی کینگ و مارشال لاو با تاریخچه هر دو شخصیت در این سری مطابقت دارد و تنها با برخی تغییرات جزئی همراه شده است.

این مبارز خیابانی سرسخت آمریکایی از زمان بازی اول مجموعه در سال 1994 یکی از شخصیت های اصلی بوده است. جالب است بدانید که او تنها کسی است که تا به حال با کازویا میشیما به تساوی در مبارزه دست کرده و یکی از دو نفری است که جین کازاما را در یک تورنومنت شکست داده است. او به علت شخصیت و ظاهرش به خصوص در نسخه های اخیر سری چندان جدی گرفته نمی شد اما احتمالا در نسخه نو شاهد تغییر این موضوع باشیم.

گفتنی است که داستان تکن 8 شش ماه پس از رویدادهای روایی نسخه قبل روایت می شود. در این بازی، جین کازاما به سمت سرنوشت خود حرکت کرده و در پی خاتمه دادن به هرج و مرجی است که پدرش، کازویا میشیما و نسل خونی او به وجود آورده اند. در حالی که مشخص نیست برخی از شخصیت ها مانند پال چگونه در داستان قرار می گیرند، بازی همچنین بازگشت مادر جین، جون کازاما را وعده داده است؛ شخصیتی که گمان می رفت پس از وقایع تکن 3 مرده است.

تکن 8 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دست توسعه است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: Gematsu

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

31,000,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

15,900,350 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,665,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

2,740,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 فروردین 1402 بروزرسانی: 14 فروردین 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2443

به "ببینید؛ از گیم پلی پال فینیکس در تکن 8 رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ از گیم پلی پال فینیکس در تکن 8 رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید