برقراری پرواز کرج اهواز قشم ایر

به گزارش تور آلمان ارزان، پرواز کرج اهواز قشم ایر از چهارم تیر ماه شروع می گردد

مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان از برقراری پرواز جدیدی در این فرودگاه اطلاع داد. قرار است از چهارم تیر ماه 99 پرواز اهواز کرج در راستا رفت و پرواز کرج اهواز در راستا برگشت میان فرودگاه بین المللی اهواز و فرودگاه پیغام کرج انجام گردد.

برقراری پرواز کرج اهواز قشم ایر

سید مهدی رزاز اظهار کرد: پرواز مستقیم کرج اهواز و بالعکس به منظور رفاه حال مسافران برقرار شده است تا به آسانی و به صورت مستقیم بتوانند به این دو شهر سفر نمایند.

رزاز در ادامه اضافه نمود: پرواز کرج اهواز و بالعکس با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در روزهای چهارشنبه، توسط هواپیمایی قشم ایر و با هواپیمای MD 8x انجام خواهد شد.

به گفته روابط عمومی شرکت فرودگاه های استان خوزستان، فرودگاه اهواز از تاریخ 4 تیر ماه 99 برابر با 24 ژوئن 2020 میزبان پروازهای هواپیمایی قشم ایر در جهت اهواز کرج و کرج اهواز با هواپیماهای MD 8x خواهد بود. این پروازها در روز چهارشنبه و در یک نوبت پروازی صبح انجام خواهد شد. پرواز رفت اهواز کرج به شماره پروازی QB1229 راس ساعت 06:50 از فرودگاه بین المللی اهواز به مقصد فرودگاه پیغام کرج خواهد بود. همچنین پرواز برگشت در جهت کرج اهواز به شماره پروازی QB122 در همان روز از فرودگاه پیغام کرج به فرودگاه بین المللی اهواز، راس ساعت 08:35 انجام خواهد شد.

چنانچه قصد خرید بلیط هواپیمایی قشم ایر از اهواز به کرج و از کرج به اهواز را دارید می توانید همین حالا به وسیله سایت خبرنگاران برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

در جدول های زیر می توانید جزئیات اطلاعات پروازی هواپیمایی قشم ایر در جهت اهواز کرج و جهت کرج اهواز را در ماه ژوئن و ژوئیه مشاهده کنید:

جدول اطلاعات پروازی هواپیمایی قشم ایر از اهواز به کرج:

جدول اطلاعات پروازی هواپیمایی قشم ایر از کرج به اهواز:

احتمالا این مطلب را هم بپسندید:

منبع: فلای تودی
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1287

به "برقراری پرواز کرج اهواز قشم ایر" امتیاز دهید

1 کاربر به "برقراری پرواز کرج اهواز قشم ایر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری پرواز کرج اهواز قشم ایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید