برنامه عصرگاهی رادیو سلامت تغییر کرد

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران (پانا) - برنامه عصرگاهی رادیو سلامت با تغییرات تازه به تهیه کنندگی موسی نظری از 15 آبان ماه از ساعت 17 و 30 دقیقه روی آنتن می رود.

برنامه عصرگاهی رادیو سلامت تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، موسی نظری، تهیه نماینده برنامه عصرگاهی در این شرح می دهد: برنامه عصرگاهی رادیو سلامت در قالب ساختار تازه از 15 آبان ماه روی آنتن می رود. گویندگان برنامه مسعود خواجه وند، نازنین مهیمنی و رضا شجاعی هستند. مخاطبین در این برنامه می توانند مخاطب یک داستان عصرگاهی باشند. داستان به این شکل است که سه گوینده از مراکز در کنکور دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول می شوند و در کنار ادامه تحصیل در رادیو سلامت کار می نمایند. همین منجر به اتفاقات گوناگونی می گردد. در واقع گویندگان برنامه در بخش داستانی برنامه حضور دارند.

وی ادامه می دهد: نازنین مهیمنی با نام حلما از گیلان است. رضا شجاعی از تهران و خواجه وند هم از تبریز است. آنها در این برنامه با لهجه صحبت می نمایند و اتفاقات میان آنها منجر به طنز می گردد. برنامه شامل آیتم های فرق دارد. در یکی از آیتم ها با نام من و دوربینم، سارا اکبری اتفاقات شهر را از زاویه یک دوربین عکاسی برایمان می گیرد و در برنامه پخش می گردد. گزارش های مراکز استان ها در آیتم محله من پخش می گردد. در این آیتم محله هایی که نماد اجتماعی خاص دارند، معرفی می شوند. در بخش تماس اورژانسی با پزشکان اورژانس صحبت می کنیم.

این تهیه نماینده اشاره می نماید: مسابقه ای با نام ترازو در برنامه پخش می گردد که مخاطبان می توانند شرکت نمایند و سئوالات کیلویی را پاسخ بدهند. منظور این است که هر سئوال برایش وزنی تعیین شده و هر چقدر تعداد سئوالات بیشتری پاسخ داده گردد، مسلماً جوایز بیشتری هم کسب می گردد. برنامه عصرگاهی رادیو سلامت از 15 آبان ماه ساعت 17 و 30 دقیقه تا 19 پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2087

به "برنامه عصرگاهی رادیو سلامت تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه عصرگاهی رادیو سلامت تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید