تور ترکیه ارزان: بهاره رهنما در ترکیه با پرستو صالحی بعد از مهاجرت !

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: پرستو صالحی به تازگی به ترکیه مهاجرت نموده است و حالا بهاره رهنما با او در استانبول ملاقات کرد.

تور ترکیه ارزان: بهاره رهنما در ترکیه با پرستو صالحی بعد از مهاجرت !

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بهاره رهنما می گوید حاجی همسرش اهل ریسک زیاد است و بهاره رهنما در زمینه کاری خودش هم برترین است (منظورش فعالیت در صنعت زیبایی و لوازم آرایشی است). بهاره رهنما و همسرش هفته پیش در یک نمایشگاه در برج میلاد ارتباط نزدیک با مردم داشتند. بهاره رهنما اخیرا به ترکیه رفته است. بهاره رهنما و پرستو صالحی در ترکیه به ملاقات هم رفته اند.

به گزارش خبرنگاران، چند روزی است بهاره رهنما برای اجرای تئاتر در استانبول به سر می برد. او دیروز 15 آبان 1400 با پستو صالحی بازیگر زن معروف در ترکیه ملاقات کرد و عکس یادگاری گرفت.

مهاجرت پرستو صالحی به استانبول

پرستو صالحی در آخرین استوری اینستاگرام خود با انتشار تصویری از داخل هواپیما نوشت: سخت بود دل کندن خیلی سخت.

کاربران شبکه های اجتماعی این استوری را به معنای مهاجرت او تلقی نموده اند. او در بیوی اینستاگرامش نوشته است: مهری جز مهر ایران و عشقی جز سرافرازی ایرانیان ندارم.

صالحی که بیشتر او را با مجموعه سریال زیر آسمان شهر می شناسند در آخرین پست اینستاگرامش که امروز پس از درگذشت یک هنرمند پیشکسوت منتشر کرد نوشت:

استاد عزت الله مهرآوران هم رفت. بله ایشون واکسینه شده بودند ولی تا زمانی که همه مردم واکسینه نشوند ایمنی جمعی ایجاد نمیشه.

صالحی سپس به تاخیر در واکسیناسیون اعتراض نموده بود. ابهاماتی در خصوص نوع واکسن تزریقی عزت الله مهرآوران وجود دارد و معلوم نیست واکسن سینوفارم زده یا برکت.

منبع: رکنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2093

به "تور ترکیه ارزان: بهاره رهنما در ترکیه با پرستو صالحی بعد از مهاجرت !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه ارزان: بهاره رهنما در ترکیه با پرستو صالحی بعد از مهاجرت !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید