تخت روانچی: آمریکا فقط خودش را منزوی می نماید

به گزارش تور آلمان ارزان، فارس نوشت: سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل مطرح نمود: آمریکا در کوشش به منظور احیای قطعنامه های سرانجام یافته ناکام مانده و فقط خودش را بیشتر منزوی می نماید.

تخت روانچی: آمریکا فقط خودش را منزوی می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل بامداد امروز (آدینه) در توئیتی پس از نامه آمریکا به شورای امنیت برای فعال کردن مکانیسم ماشه نوشت: آمریکا به تخریب گری دیپلماتیک خود در سازمان ملل برای بازگرداندن تحریم ها دو سال بعد از انتها مشارکتش در برجام ادامه می دهد.

وی اضافه نمود: هیچگونه جوسازی یا بازی های هیجانی برای قبولاندن این ادعای جعلی به آمریکا یاری نمی نماید.

تخت روانچی اضافه نمود: آمریکا در کوشش به منظور احیای قطعنامه های انتها یافته ناکام مانده و فقط خودش را بیشتر منزوی می نماید.

به گزارش فارس، دولت آمریکا با ارائه نامه ای رسماً سازمان ملل را از خواست خود برای بازگرداندن تمامی تحریم های بین المللی علیه ایران آگاه کرد.

پس از آنکه کوشش آمریکا برای تصویب قطعنامه ضد ایرانی در راستای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران با شکست روبرو شد، دونالد ترامپ روز چهارشنبه طی اظهاراتی گفت: ایالات متحده میخواهد تقریباً تمامی تحریم های تعلیق شده سازمان ملل علیه ایران را فعال کند. این، بازگشت اتوماتیک [تحریم ها] است.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران نیز روز پنجشنبه در نامه به ٰرئیس شورای امنیت که توسط تخت روانچی نماینده دائم ایران در سازمان ملل تحویل رئیس اندونزیایی شورای امنیت شد، توضیح داد که آمریکا هیچ حقی برای کوشش در جهت احیای تحریم ها ندارد و گفت: مردم ایران از شورا انتظار دارند حقوق آن ها را تضمین نموده و آمریکا را به خاطر آسیب هایی که به این ملت وارد نموده، جوابگو کند.

312 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 16 مهر 1399 بروزرسانی: 16 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1389

به "تخت روانچی: آمریکا فقط خودش را منزوی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخت روانچی: آمریکا فقط خودش را منزوی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید