تساوی پرگل سوریه و چین

به گزارش تور آلمان ارزان، بازی تیم های سوریه و چین در هفته هشتم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در گروه A آسیا با تساوی پرگلی به سرانجام رسید.

تساوی پرگل سوریه و چین

با چین تور قیمت سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، امروز (سه شنبه) تیم ملی فوتبال سوریه در مالزی از چین پذیرایی کرد که این رویارویی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت. نیمه اول این بازی با گل دقیقه 12 سوریه از روی نقطه پنالتی به خاتمه رسید اما شاگردان لیپی در نیمه دوم 2 بار دروازه سوریه را در دقایق 68 - پنالتی و 75 گشودند. در ادامه بازیکنان سوریه کوشش زیادی برای زدن گل تساوی کردند و پایان در ثانیه های خاتمهی وقت اضافه به گل رسیدند.

تیم های ملی سوریه و چین پس از خاتمه این بازی به ترتیب با امتیاز های 9 و 6 همچنان رتبه های چهارم و پنجم جدول رده بندی گروه A را حفظ کردند. در این گروه ایران شب گذشته با شکست 2 بر صفر ازبکستان و کسب20 امتیاز ضمن صدرنشینی صعود خود را به جام جهانی 2018 روسیه قطعی کرد.

در آخرین بازی هفته هشتم گروه A آسیا امشب تیم قعرنشین قطر میزبان کره جنوبی است. کره ای ها برای صعود به جام جهانی با توجه به شکست ازبکستان در مصاف با ایران احتیاج مبرمی به پیروزی در این ملاقات دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 882

به "تساوی پرگل سوریه و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرگل سوریه و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید