پرسپولیس، تیمی که بدون جنگیدن اجازه تمام شدن کار را نمی دهد

به گزارش تور آلمان ارزان، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا از روحیه جنگندگی شاگردان برانکو ایوانکوویچ تمجید کرد.

پرسپولیس، تیمی که بدون جنگیدن اجازه تمام شدن کار را نمی دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، تیم های الاهلی و پرسپولیس فردا در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در استادیوم محمد بن زاید در حالی به مصاف هم می فرایند که پس از تساوی 2 بر 2 ماه گذشته این دو تیم در بازی رفت، این تقابل همچنان جدالی جذاب است.

الاهلی

الاهلی پس از اینکه در بازی رفت دو گل فزونی خود را از دست داد، به دنبال واکنشی مثبت با هدف رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا آن هم برای اولین بار از سال 2012 است، سالی که در نهایت در فینال مغلوب اولسان هیوندای کره جنوبی شد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

تیم شهر جده سال جاری در فرم و شکل خوبی است. آنها در گروهی که با العین امارات، ذوب آهن ایران و بنیادکار ازبکستان رقابت می کردند، صعود کردند و پس از آن الاهلی امارات را در مرحله یک هشتم نهایی از گردونه رقابت ها کنار زدند.

آمار الاهلی در بازی رفت: 56 درصد دقت پاس، 36 درصد مالکیت توپ، 55 پیروزی در نبردهای تن به تن، خلق 8 موقعیت گلزنی، 10 شوت، 4 شوت در چارچوب

با وجود عمر السومه که تیم ملی فوتبال سوریه را به مرحله پلی آف آسیایی مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه سوق داد و لئوناردوی برزیلی تازه به خدمت گرفته شده که هر دو در بازی رفت برابر پرسپولیس گلزنی کردند، تیم تحت راهنمایی سرگی ربروف به نظر تیمی آماده برای رقابت برای کسب افتخار در بالاترین سطح فوتبال باشگاهی قاره آسیا است.

در سوی دیگر، کلادمیر دیگر برزیلی جدید این تیم است که پس از دو فصل حضور در تیم کلوب بروژ بلژیک به الاهلی پیوسته، این در حالی است که تیسیر الجاسم، کاپیتان الاهلی هم پس از یاری به تیم ملی عربستان برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه که اولین حضور این تیم در این رقابت ها پس از سال 2006 است، به ترکیب نماینده عربستان بازگشته است.

پرسپولیس

پرسپولیس در حال لذت بردن از بهترین حضورش در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا است، آن هم پس از اینکه برای اولین بار به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها رسید و بازی رفت مدرکی است که نشان می دهد آنها بدون جنگیدن اجازه تمام شدن کار را نمی دهند.

در بازی رفت در حالی که 20 دقیقه به انتها بازی مانده بود، پرسپولیس با گل های شجاع خلیل زاده و گادوین منشا نتیجه را به تساوی 2 بر 2 کشاند تا بازی برگشت را که در ابوظبی برگزار می گردد پرحرارت کند.

آمار پرسپولیس در بازی رفت: 79 درصد دقت پاس، 64 درصد مالکیت توپ، 52 پیروزی در نبردهای تن به تن، خلق 9 موقعیت گلزنی، 10 شوت، 5 شوت در چارچوب

تمامی نگاه ها به مهدی طارمی، مهاجم پرسپولیس است، بازیکنی که در گروه D پیروز به زدن 6 گل شد، جایی که پرسپولیس به عنوان تیم دوم گروه پس از الهلال و بالاتر از الریان و الوحده ایستاد و در ادامه در مرحله یک هشتم نهایی بر لخویا غلبه کرد.

مهاجم تیم ملی ایران پس از انتها مرحله گروهی پیروز به ثمر رساندن گلی برای پرسپولیس نشده، اما با آمدن گادوین منشا، مهاجم نیجریه ای و حضور علی علیپور و وحید امیری فشارها کمی از روی این گلزن قدرتمند کاسته شده است. این در حالی است که سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس هم محرومیت خود را پشت سر گذاشته و به ترکیب تیمش بازگشته است.

علی علیپور: 90 دقیقه بازی، 60 درصد دقت پاس، یک شوت، بدون گل زده

لئوناردو: 66 دقیقه بازی، 88 درصد دقت پاس، 3 شوت، یک گل

ملاقات الاهلی عربستان و پرسپولیس ایران از ساعت 19:45 فردا (سه شنبه) در استادیوم محمد بن زاید در ابوظبی برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 982

به "پرسپولیس، تیمی که بدون جنگیدن اجازه تمام شدن کار را نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس، تیمی که بدون جنگیدن اجازه تمام شدن کار را نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید