تشدید بحران بی خانمانی در شهر پورتلند

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- بحرانی بی خانمانی در شمال شرق شهر پورتلند در استان اورگان آمریکا روبه توسعه است و صدها آمریکایی بی خانمان در این شهر زندگی می نمایند.

تشدید بحران بی خانمانی در شهر پورتلند

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از تلویزیون ان بی سی، بحرانی بی خانمانی در شمال شرق شهر پورتلند در استان اورگان تشدید شده است.

این تصاویر بی خانمان ها در شمال شرق پورتلند است. اگر به تازگی در این منطقه رانندگی نموده باشید می دانید که تماشا این صحنه ها تکان دهنده است. این امر در خصوص منطقه همجوار نیز صدق می نماید. ما پس از تماس با دو تن از شهروندان به نام های جیم کار و مت بلانچارد به آنجا رفتیم.

جیم کار از افزایش بی خانمان ها در اطراف چاه شهر نگران است. وی از وارد شدن احتمالی بنزین و روغن خودروهایی که در اینجا پارک می نمایند و حتی فضولات انسانی به آب آشامیدنی شهر پورتلند نگران است و فکر می نماید مقامات باید این مشکل را جدی تر بگیرند.

بلانچارد ما را به منطقه ای دیگر برد و گفت به دو علت می خواست با ما در اینجا ملاقات کند که نخستین آن امنیت بود.

وی گفت: بارها شده است که در راستا دوچرخه سواری حرکت می کنم و یک خودرو وارد راستا دوچرخه سواری می گردد.

او گفت دومین علتش این است که پورتلند با افزایش جرم و جنایت دست و پنجه نرم می نماید و ظاهراً ناتوانی و از پا درآمدن پلیس در اینجا غیرقابل انکار است. وی گفت به تازگی یک نفر خودروی خواهر همسرش را سرقت کرد و در نهایت آن خودرو را اینجا در اردوی بی خانمان ها پیدا کردند.

هیچ یک از این دو شهروند افرادی که در حاشیه جاده زندگی می نمایند در باره آشفتگی و هرج و مرج موجود در این منطقه مقصر نمی دانند و معتقدند این افراد مسائل زیادی دارند و برای (زنده ماندن) تقلا می نمایند.

یکی از ساکنان که در جلوی دوربین قرار نگرفت گفت مقدار جرم و جنایت در این منطقه برایش بهت آور است.

مرد دیگری به نام دریک که در اینجا چادر زده است گفت شغل دارد و توانایی پرداخت اجاره آپارتمان را دارد، اما از آنجا که سابقه مالکیت خودروی مسروقه دارد، کسی به او خانه اجاره نمی دهد.

دریک تنها بی خانمانی بود که حاضر شد جلو دوربین صحبت کند. او گفت افراد بی خانمان برای این اینجا در حاشیه رودخانه زندگی می نمایند که در کنار هم احساس امنیت می نمایند و می دانند که ساکنان منطقه نمی خواهند آن ها نزدیک خانه ها یا محل کسب و کارشان باشند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 دی 1400 بروزرسانی: 9 دی 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2124

به "تشدید بحران بی خانمانی در شهر پورتلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید بحران بی خانمانی در شهر پورتلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید