تصاویر جادویی از مکان های رازآلود جهان، گردشگران بیشتر به کدام نقاط در جهان می فرایند؟

به گزارش تور آلمان ارزان، به نقل از لیست ورس، سال 2021 است و دنیا تحول های زیادی پیدا نموده است، اما زیبایی های راز آلود ترین نقاط دنیا همچنان باقی مانده است. این اماکن ریشه هایی در تاریخ و افسانه ها دارند و گاهی تصاویری خیره کننده از آن ها گرفته می گردد. برخی از این مکان ها که دسترسی به آن ها راحت بوده است به نقاط توریستی و گردشگری تبدیل شده اند و آن هایی که دسترسی به آن ها سخت تر بوده از دید ما پنهان مانده اند و عکس هایی توسط کاوشگران شجاع منتشر شده است.

تصاویر جادویی از مکان های رازآلود جهان، گردشگران بیشتر به کدام نقاط در جهان می فرایند؟

در این لیست، تعدادی از راز آلودترین مکان ها در سراسر دنیا را می بینید که بعضی از آن ها به اندازه ای خیره کننده هستند که باور کردن واقعی بودن آن ها سخت است.

پل شیطان (Rakotzbrücke)

پل Rakotzbrücke که به شکل نیم دایره است و به دست انسان ساخته شده در ایالت زاکسن آلمان واقع شده است و به دلیل داستان های افسانه ای که در خصوص آن گفته می گردد، به نام پل شیطان معروف است. زمانی که تصویر این پل بر روی دریاچه ای که زیر آن واقع شده است، منعکس می گردد یک دایره کامل شکل می گیرد و همین باعث شده در سال های اخیر گردشگران زیاد به آن جذب شوند. طبق افسانه ها گفته می گردد پل های شیطان مثل پل Rakotzbrückef به یاری شیطان ساخته شده اند و در ازای آن روح اولین کسی را می خواهد که از آن عبور می نماید. عده ای معتقدند وقتی تصویر پل روی دریاچه منعکس می گردد و ماه به طور کامل روی آن می تابد، دریچه ای رو به دنیای دیگر باز می گردد.

کوه رورایما

کوه رورایما که به نام جزیره شناور ونزوئلا شناخته می گردد، کوهی است که سطحی صاف دارد و در منطقه مرزی برزیل، ونزوئلا، گویان واقع شده است. مدت ها پیش از آنکه کسی فکر بالا رفتن از این کوه به ذهنش برسد، پمون ها (بومی های بزریل و ونزوئلا) که نزدیک این مکان بودند آن را یکی از دیدنی ترین نقاط تاریخ توصیف نموده اند. طبق افسانه ها، درختی عظیم که میوه های زمین را تامین نموده است از طریق بومی های باستان قطع می گردد. افتادن این درخت باعث ایجاد سیل و نابودی همه چیزمی گردد. این افسانه شرح می دهد که این جزیره در واقع بدنه آن درخت است. تعدادی نیز گزارش داده اند که نور های عجیبی در بالای این کوه دیده شده است.

کوه تیانمن

کوه تیانمن در چین است و تصور می گردد که یک کوه مقدس است. شهرت مقدس بودن این مکان با پله هایی که گفته می گردد به سمت بهشت می رود شدت گرفته. این پله ها 999 عدد هستند که به غار تیانمن، بلندترین قوسی که به صورت طبیعی ایجاد شده، ختم می گردد. طبق افسانه های چینی غار تیانمن جایی است که خدای آن ها با دنیای فانی ملاقات می نماید. این مکان سالانه بازدید کنندگان زیادی را جذب می نماید. باور بر این است که فرسایس آب و خاک باعث ایجاد این غار شده است.

دریاچه شیطان

دریاچه شیطان که در ایالت کوئینزلند استرالیا واقع شده است، به همان اندازه که خیره کننده و جذاب است به همان اندازه نیز مرگبار است. افسانه ای در خصوص این دریاچه وجود دارد که می گوید زن جوانی به نام اولانا از یک قبیله تعهدش را برای ازدواج با رئیس یک قبیله می شکند و با یک سرباز از قبیله دیگر دست به فرار می زند. فرار این دو نافرجام می ماند و دستگیر می شوند. این زن خودش را به دریاچه شیطان می اندازد و تا امروز نیز باور بر این است که این دریاچه از طریق روح این زن تسخیر شده است و افرادی را به کام مرگ می کشاند. از سال 1959، 19 مرگ در این دریاچه به ثبت رسیده که 17 مورد از آن ها مردانی بوده اند که غرق شده اند.

دایره سنگ ها

در نزدیکی کزیک در کامبریا واقع در شمال غربی انگلیس، دایره ای متشکل از 38 سنگ مربوط به دوران نوسنگی قرار دارند. گفته می گردد این دایره به عنوان بخضی از سنت های خرسنگی در اواخر دوران نوسنی و اوایل عصر برنزی بوده است تا کنون کاوش های زیادی در این منطقه صورت نگرفته و معین نیست چه چیزی زیر سطوح و یا بین سنگ ها مدفون است. مثل دیگر حلقه های سنگی کشف شده در انگلیس، هدف از ساخت این مکان معین نیست. دانشمندان متقاعد نشده اند که این مکان یک آرامگاه برای مردگان است.

شهر آسمان خراش ها

با این وجود که ماداگاسکار چهارمین جزیره عظیم دنیا است، 300 هزار سال طول کشید که از طریق انسان ها کشف گردد. همانطور که در فیلم انیمیشنی، ماداگاسکار شاهد بودیم، این جزیره خانه گونه های زیاد جانوری و نیمی از آفتاب پرست های دنیا است. در این جزیره است که می توانید شهر آسمان خراش ها یا عظیمترین جنگل سنگی دنیا را پیدا کنید. در میان ان کوه ها چندین راه و پل برای عبور گردشگر ها وجود دارد که به آن ها اجازه می دهد از این نزدیک این جاذبه طبیعی را ببینند.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1792

به "تصاویر جادویی از مکان های رازآلود جهان، گردشگران بیشتر به کدام نقاط در جهان می فرایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر جادویی از مکان های رازآلود جهان، گردشگران بیشتر به کدام نقاط در جهان می فرایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید