تصمیم مسی برای آینده فاش شد

به گزارش تور آلمان ارزان، لیونل مسی در تابستان بازیکن آزاد محسوب می شود و می تواند راهی هر تیم دیگری شود؛ موضوعی که نگرانی اصلی هواداران بارسلونا در مقطع کنونی محسوب می شود. از طرف دیگر به نظر می رسد که دو باشگاه منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به شدت شرایط جذب فوق ستاره آرژانتینی را دنبال می کنند.

تصمیم مسی برای آینده فاش شد

از سمت دیگر گفته می شد که با انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا ممکن است تصمیم مسی برای جدایی از این باشگاه تغییر کرده و او قرارداد خود را با بلوگرانا تمدید کند؛ با این وجود یک خبرنگار آرژانتینی معتبر ادعای دیگری را منتشر کرده است. کریستین مارتین در توئیتر خود نوشت: بر اساس منابعی که من در اختیار دارم مسی حتی با وجود رئیس جدید در بارسلونا نمی ماند.

گفتنی است این خبرنگار آرژانتینی ارتباطات کلیدی با انگلیس دارد و مدتی است که مدعی شده لیونل مسی خواهان جدایی از بارسلونا است. در واقع کریستین مارتین جزو اولین کسانی بود که مقصد آینده شماره 10 بارسلونا را منچسترسیتی اعلام نمود.

با این وجود باید منتظر ماند و دید که این ادعای خبرنگار آرژانتینی تا چه حد درست بوده و اینکه نهایتاً لیونل مسی چه تصمیمی برای آینده خود اتخاذ خواهد کرد.

ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1746

به "تصمیم مسی برای آینده فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم مسی برای آینده فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید