دلیخت در لیست خریدهای تابستانی بارسلونا

به گزارش تور آلمان ارزان، باشگاه بارسلونا خود را آماده به خدمت دریافت مدافع هلندی راه راه پوشان تورین می نماید.

دلیخت در لیست خریدهای تابستانی بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، ماتیس دلیخت که گفته می گردد از پیوستن به یوونتوس پشیمان است، در رادار باشگاه بارسلونا قرار گرفته است. بر اساس گزارش روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا؛ باشگاه بارسلونا علاقه مند است در پنجره نقل وانتقالات تابستانی پیش رو مدافع هلندی یوونتوس را به خدمت بگیرد.

بارسلونا که گفته می گردد در آستانه نهایی کردن انتقال اریک گارسیا مدافع 20 ساله منچسترسیتی به نوکمپ است، حالا در نظر دارد دومین چهره جدید را به خط دفاعی تیم تحت راهنمایی رونالد کومان اضافه کند. بارسا که ضعف هایی در خط دفاعی اش دارد، با وجود شروع ضعیف در شروع فصل جاری، اخیراً پیروز شد فاتح جام حذفی اسپانیا گردد و در لالیگا هم در کورس قهرمانی است.

پیش از این بعضی رسانه ها گزارش داده بودند؛ ماتیس دلیخت که در تابستان 2019 با قراردادی پنج ساله و در ازای 75 میلیون یورو از آژاکس به یوونتوس پیوست، از پیوستن به جمع راه راه پوشان تورین پشیمان است و تمایل دارد راهی بارسلونا گردد. با این حال گفته می گردد باشگاه یوونتوس تمایلی به فروش دلیخت ندارد، بازیکنی که تا به امروز در 69 بازی از رقابت های مختلف برای این تیم به میدان رفته است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل وانتقالات شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس مدعی شده؛ این مدافع 21 ساله بند فسخی 150 میلیون یورویی در قراردادش با یوونتوس دارد که قابلیت فعال شدن در تابستان پیش رو را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1876

به "دلیخت در لیست خریدهای تابستانی بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیخت در لیست خریدهای تابستانی بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید