تعبیر خواب خربزه - دیدن خربزه در خواب چه تعبیری دارد؟

به گزارش تور آلمان ارزان، تعبیر خواب خربزه از دیدگاه تعبیرگران غربی نمادی از باروری است. با تعبیر خواب خربزه، تعبیر خواب خوردن خربزه و تعبیر خواب خربزه قاچ شده همراه ما باشید.

تعبیر خواب خربزه - دیدن خربزه در خواب چه تعبیری دارد؟

خبرنگاران | سرویس سرگرمی - خربزه از جمله میوه هایی است که مفسرین تعابیر مختلفی را برای آن ذکر نموده اند. چنانچه اشیا و یا اعمالی به غیر از خربزه را در رویای خود مشاهده نموده اید می توانید با رجوع به صفحه اصلی تعبیر خواب از فضای کلی رویایتان مطلع شوید.

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

بسیاری از تحلیلگران خواب و رویا تفاسیر خود را بر اساس نوع خواب بیننده بیان می نمایند به طور مثال در تعبیر خواب خربزه، مزه (شیرینی و تلخی)، عظیم یا کوچک بودن، اینکه فرد خربزه جمع آوری می نماید، می خورد و یا با چاقو برش می دهد قطعا تعابیر متفاوتی خواهد داشت. حتی سن، زن و یا مرد بودن شخص رویابین در تفسیر خواب تاثیر گذار است.

تعبیر خواب خربزه

مطیعی تهرانی می گوید:

دیدن خربزه در خواب بستگی به وضع خربزه دارد و با تغییراتی که در رنگ و مزه و کیفیت آن پیدا می گردد تعابیر متعارف می گردند. خربزه کلا عیش است و تمتعی است که ما از چیز های مختلف می بریم. این عیش و تمتع و لذت گاه کام ما را شیرین می نماید و گاه تلخی می آورد.

امام صادق (ع) می فرمایند: تعبیرهای خربزه عبارتند از:

  • بیماری
  • زن
  • غم و اندوه
  • منفعت
  • زندگانی و معیشت خوب و خوش، مخصوصاً اگر شیرین باشد.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر ببینی مقدار فراوانی خربزه داری و در مقابل تو قرار دارند، دچار غم و اندوهی می شوی که علاج رفع شدن آن را نمی دانی.

تحلیلگران خواب و رویا می گویند:

  • برای شخص بیماری که در رویای خود خربزه شیرین و معطر ببیند، این خواب یک هشدار و علامت بسیار خوب است. دقت داشته باشید بو و طعم خربزه دیده شده برای تفسیر رویای افراد بیمار بسیار مهم است.
  • خربزه معمولا با طعم و مزه ای تازه، آبدار و شکل زرد رنگ دیده می گردد. این حالات نمادی از نیازهای فیزیکی شخص بیننده خواب است.

    خربزه عظیم و آبدار می تواند نشانه ای از باروری و فرصت های جدید در زندگی باشد. این تفسیر فقط مربوط به خربزه هایی است که در رویا رنگی زرد و حالتی رسیده داشته و عطر آن باعث احساسات مثبت گردد.

    در رویا، همواره باید به نگرشی که نسبت به هدف رویا دارید توجه داشته باشید؛ در واقع این کلیدی برای یک تفسیر پیروز است.

  • در بعضی از کتابهای تفسیر رویا اعتقاد بر این است که خربزه نشان دهنده یک سفر طولانی است در آینده برای فرد رویابین است. پیروزیت در این سفر به اندازه و شکل میوه بستگی خواهد داشت.
  • علاوه بر سفر اگر دختری در خواب شاهد خربزه های زیادی باشد پیشنهاد ازدواجی از یک فرد خارجی دریافت خواهد نمود. همچنین خربزه زیاد نشانه ای از ثروت و تعداد زیادی فرزند (نماد باروری) است که باعث خوشحالی و رضایت والدین می گردند.

← دیدن خربزه در خواب →

تعبیر خواب خربزه خوردن

مطیعی تهرانی: اگر در خواب دیدید که خربزه می خورید و فصل خربزه است نیکو است و خواب شما می گوید غم و اندوه شما از بین می رود و اگر چیزی از خربزه باقی بماند به همان مقدار غم شما باقی می ماند که با این وصف اگر تمام خربزه را بخورید بهتر است.

چنانچه بیننده خواب ببیند که خربزه می خورد و آن خربزه شیرین است کامیاب می گردد به اندازه خربزه ای که خورده و به قدر شیرینی آن. اگر خربزه ای که می خورید عظیم باشد بهتر از این است که کوچک و محقر باشد.

اگر ببینید که خربزه زیادی دارید با انبوهی از مسائل رو به رو می شوید و اگر یکی از خربزه ها را بردارید کامیابی است به همان اندازه که برگرفته اید. دیدن خربزه لکه دار در خواب خوب نیست. در غیر فصل نیز خوردن خربزه خوب نیست و نشان غم و اندوه است.

ابن سیرین می گوید:

  • تعبیر خربزه زرد، بیماری می باشد، و تعبیر خربزۀ سبز که شیرین نباشد، بهتر از خربزه زرد است.
  • تعبیر دیدن خربزه عظیم بهتر از خربزه کوچک است و اگر ببینی از آن می خوری در تعبیر آن زیانی وجود ندارد.

جابر مغربی می گوید: خربزه سبز نرسیده، مخصوصاً اگر شیرین باشد، تعبیرش بهتر می باشد.

ابراهیم کرمانی می گوید: اگر در بیداری فصل خربزه باشد و در خواب خربزه شیرین ببینی و از آن خورده باشی، تعبیرش از بین رفتن غم و اندوه است و به اندازه ای که باقی مانده است غم و اندوه باقی می ماند.

تعبیر خواب خربزه قاچ شده

معبرین غربی:

خربزه قاچ شده در خواب به این معناست که بیننده خواب در کوشش برای ساده و اسان کردن مسائل است البته این راه بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مورد نظر نخواهد بود.

به طور کلی این رویا نشان می دهد که شما عاشقی باتجربه بوده و شریک زندگیتان از این موضوع به خوبی مطلع است.

منابع:

  • کتاب بانک جامع تعبیر خواب
  • تعبیرستان
  • globe-views.com
  • checkmydream.com
منبع: setare.com
انتشار: 2 اسفند 1399 بروزرسانی: 2 اسفند 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1661

به "تعبیر خواب خربزه - دیدن خربزه در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "تعبیر خواب خربزه - دیدن خربزه در خواب چه تعبیری دارد؟" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعبیر خواب خربزه - دیدن خربزه در خواب چه تعبیری دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید