تعداد مهاجران بازداشت شده در مرز آمریکا به بالاترین سطح در دو دهه اخیر رسید

به گزارش تور آلمان ارزان، آمارهای اولیه نشان می دهد مقام های آمریکایی بیش از 171 هزار مهاجر را در مرز مشترک با مکزیک در ماه مارس بازداشت نموده اند.

تعداد مهاجران بازداشت شده در مرز آمریکا به بالاترین سطح در دو دهه اخیر رسید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، آمارهای اولیه حاکی است بیش از 171 هزار مهاجر در ماه مارس توسط مقام های آمریکایی در مرز مشترک این کشور با مکزیک بازداشت شده اند که این بالاترین رکورد ماهانه در دو دهه اخیر به شمار می رود.

بر اساس این گزارش، ثبت رکورد بی سابقه بازداشت مهاجران در مرز آمریکا و مکزیک نشانگر تشدید بحران انسانی و چالش بزرگی است که دولت جو بایدن با آن روبرو است.

بازداشت این تعداد مهاجران خارجی در مرز مکزیک از آوریل 2000 تا به امروز بی سابقه بوده است، یعنی وقتی که بیش از 180 هزار مهاجر بازداشت شدند.

این گزارش اضافه نمود: در ماه مارس بیش از 19 هزار کودک مهاجر بدون همراه و 53 هزار عضو خانواده که با همدیگر مسافرت می کردند، بازداشت شده اند. بزرگسالان تنها نیز 99 هزار نفر از این آمار را تشکیل داده است.

دولت بایدن برای اسکان بچه ها مهاجر جدیدی که به مرز مکزیک رسیده اند، با چالش های گسترده ای روبرو شده است. بحران شیوع ویروس کرونا نیز به مسائل دامن زده است.

تعداد مهاجران بازداشتی در ماه مارس با رشد 178 درصدی نسبت به ماه قبل روبرو شده است.

در حالی که جو بایدن هفته گذشته مدعی شده بود که بیشتر مهاجران به مکزیک بازگردانده شده اند ولی آمارهای جدید نشان می دهد بیش از 19 هزار نفر که در ماه فوریه در مرز گرفتار و بازداشت شده اند هنوز به مکزیک بازگردانده نشده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1795

به "تعداد مهاجران بازداشت شده در مرز آمریکا به بالاترین سطح در دو دهه اخیر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مهاجران بازداشت شده در مرز آمریکا به بالاترین سطح در دو دهه اخیر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید