فراوری بیش از 40 واحد فراوریی ابرکوه متوقف شد

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران/یزد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ابرکوه گفت: به دنبال شیوع ویروس کووید 19 و در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال این ویروس، بیش از 40 واحد و کارگاه فراوریی در این شهرستان، فراوری خود را متوقف کردند.

فراوری بیش از 40 واحد فراوریی ابرکوه متوقف شد

ناصر زارع در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و ورود آن به شهرستان ابرکوه، فراوری بیش از 40 کارخانه، کارگاه و واحد فراوریی در شهرستان ابرکوه، در راستای مقابله و قطع زنجیره انتقال این ویروس متوقف شد.

وی اعلام کرد: مدیران واحدهای فراوریی که تعداد کارگران آن ها بیش از 20 نفر بودند، از شروع شیوع کرونا ویروس، خط فراوری خود را تعطیل نموده و بعضی واحدها نیز ساعات کاری را تا حداقل ممکن کاهش داده اند تا حتی المقدور کارگران کمتر در معرض خطر ابتلا قرار گیرند.

زارع اعلام کرد: از سوی دیگر واحدهای فراوریی مرتبط با محصولات پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا، مواد اولیه آن ها، واحدهای فراوریکننده مواد غذایی، آشامیدنی، خوراکی و محصولات بهداشتی در راستای خدمت به مردم تعطیلی نداشته و با رعایت کامل اصول بهداشتی، محلول پاشی و ضدعفونی مستمر و مکرر، به کار خود ادامه دادند.

وی ادامه داد: با توجه به نگرانی بعضی کارگران و خانواده های آنان به علت قرار دریافت در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا، بازرس کار این اداره پایش میزان رعایت اصول بهداشتی، اجرای صحیح دستورالعمل ها و تأمین بهداشت فضای کاری واحدهای فراوریی را در دستور کار خود قرار داده است.

این مسئول اظهار کرد: به منظور حفظ سلامت جامعه کار و فراوری شهرستان ضمن ابلاغ دستورالعمل و توصیه های بهداشتی به واحدهای فراوریی، ماسک و دستکش در اختیار نیروهای کار قرار می گیرد، فضای فیزیکی و دستگاه ها، ماشین آلات، ابزار و سرویس های ایاب و ذهاب نیز به صور دائم ضدعفونی شده، کارگران در بدو ورود به کارگاه ها از نظر ابتلا به کووید 19 غربالگری شده و در صورت احتیاج به مراکز درمانی معرفی می شوند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1117

به "فراوری بیش از 40 واحد فراوریی ابرکوه متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری بیش از 40 واحد فراوریی ابرکوه متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید