تیاگو سیلوا: میلان آنچلوتی را برای بازگشت به ایتالیا متقاعد می نماید

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: مدافع برزیلی پاری سن ژرمن شانس میلان را برای استخدام کارلو آنچلوتی بسیار زیاد می داند.

تیاگو سیلوا: میلان آنچلوتی را برای بازگشت به ایتالیا متقاعد می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی هفته گذشته از سمت سرمربیگری رئال مادرید اخراج شد. با وجود اینکه او عنوان نموده بود میخواهد گردن خود را در تابستان پیش رو در کانادا به تیغ جراحان بسپارد و یک فصل به استراحت بپردازد اما میلانی ها قصد دارند به هر نحو ممکن او را به عنوان سرمربی جدید خود استخدام نمایند.

گالیانی، نایب رئیس میلان تأکید نموده که تمام کوشش خود را برای متقاعد کردن آنچلوتی جهت بازگشت به میلان خواهد نمود و قرار است این مربی ایتالیایی پس از مذاکراتی که با گالیانی داشته فردا (چهارشنبه) پاسخ خود را در مورد این پیشنهاد بدهد.

تیاگو سیلوا که در دو مقطع از دوران حرفه ای خود زیر نظر آنچلوتی در پاری سن ژرمن و میلان کار نموده است، در گفت و گو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت گفت: به اعتقاد من با توجه به حضور گالیانی و برلوسکونی در باشگاه میلان، این فرصت خوبی برای بازگشت آنچلوتی به میلان است.

مدافع پیشین روسونری در ادامه تأکید کرد: باشگاه بزرگی همچون میلان شایسته داشتن مربی بزرگی است. مطمئنم که برای متقاعد ساختن کارلتو جهت بازگشت به نیمکت میلان راه حلی پیدا خواهد شد.

آنچلوتی 55 ساله در فصل اول حضورش در رئال مادرید عنوان قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا را برای کهکشانی ها به ارمغان آورد اما در فصل دومش در این تیم در تمامی رقابت ها در کسب جام ناکام ماند.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 673

به "تیاگو سیلوا: میلان آنچلوتی را برای بازگشت به ایتالیا متقاعد می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیاگو سیلوا: میلان آنچلوتی را برای بازگشت به ایتالیا متقاعد می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید