جانسون: تجارت آزاد با اروپا راحت تر بود

به گزارش تور آلمان ارزان، نخست وزیر انگلیس گفت که مهم ترین قرارداد تجارت آزاد مورد احتیاج کشورش باید با اعضای اتحادیه اروپا منعقد می شد ولی توافق با آمریکا نیز سرشار از فرصت های مالی خواهد بود.

جانسون: تجارت آزاد با اروپا راحت تر بود

برای رزرو قطار اروپا با بهترین ها مشورت کنید و مناسبترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در جریان گفت وگوی خود با شبکه خبری اسکای تأکید کرد: تنها و مهم ترین توافق مورد احتیاج ما برای تجارت آزاد، توافقی است که با دوستان و شرکای انگلیس در آن سوی کانال مانش منعقد گردد ولی اکنون باید وارد چانه زنی سخت با آمریکا شویم.

جانسون اضافه کرد: مطابق تجربه شخصی من، مذاکره با آمریکایی ها سخت است ولی در نهایت به توافق بزرگی نائل خواهیم آمد که در نتیجه آن فرصت های تازه ای پیش روی کسب و کارها و به ویژه بخش خدمات ما در بازار ایالات متحده قرار خواهد گرفت.

این اظهارات در حالی عنوان شد که جان بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به انگلیس سفر نموده بود، روز دوشنبه از ارائه پیشنهاد عقد توافق نامه تجارت آزاد میان آمریکا و انگلیس با هدف حمایت از خروج بودن توافق این کشور از اتحادیه اروپا خبر داده بود.

انگلیس مطابق توافق اجرا شده باید روز 31 اکتبر از اتحادیه اروپا خارج گردد. آقای جانسون پیش تر اعلام نموده بود که حتی در صورت عدم موافقت اتحادیه اروپا برای اصلاح توافق پیشین میان دو طرف بریگزیت را اجرا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 433

به "جانسون: تجارت آزاد با اروپا راحت تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانسون: تجارت آزاد با اروپا راحت تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید