حمل ونقل در صدر تخلفات بعد از اصلاح نرخ بنزین

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از افزایش دو تا سه درصدی تخلفات بعد از اصلاح نرخ بنزین در سطح بازار اطلاع داد و گفت که بیشترین تخلفات کشف شده در بخش حمل و نقل بوده است.

حمل ونقل در صدر تخلفات بعد از اصلاح نرخ بنزین

یدالله صادقی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: از روز 27 آبان ماه تا چهاردهم آذر در استان تهران مجموعا 32 هزار و 678 مورد بازرسی بر کالاهای اولویت دار اجرا شده است.

وی همچنین از تشکیل چهار هزار و 699 پرونده تخلف به ارزش 90 میلیارد و 909 میلیون ریال اطلاع داد.

به گفته این مقام مسئول، در این مدت 666 گشت مشترک با سازمان تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، بازرسی سازمان ملی استاندارد و اداره آگاهی برای مبارزه با گران فروشی، احتکار، کم فروشی و عرضه کالای قاچاق، غیراستاندارد و غیربهداشتی اجرا شده است.

صادقی با بیان اینکه به دلیل تشدید بازرسی ها و افزایش نرخ بنزین، تخلفات حدود دو تا سه درصد نسبت به قبل از گران شدن بنزین افزایش داشته، بیشترین تخلفات را در بخش حمل و نقل عنوان نمود.

به گزارش خبرنگاران، از 24 آبان ماه قیمت هر لیتر بنزین سهمیه ای 1500 تومان و نرخ هر لیتر بنزین آزاد 3000 تومان معین شد و در پی آن وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، اتاق های اصناف و سایر بخش های مسئول از تشدید نظارت بر بازار اطلاع دادند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 811

به "حمل ونقل در صدر تخلفات بعد از اصلاح نرخ بنزین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمل ونقل در صدر تخلفات بعد از اصلاح نرخ بنزین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید