داماد تاماش آیان هم رفتنی می گردد؟

به گزارش تور آلمان ارزان، ادامه فعالیت آتیلا آدامفی مدیر اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری که داماد تاماش آیان نیز هست قرار است بعد از انجام تحقیقات دیگر معین گردد.

داماد تاماش آیان هم رفتنی می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، چراکه گفته شده تعدادی از اعضای هیات اجرایی با دادن رشوه توانسته اند پست بگیرند از این رو قرار است تحقیقات دیگری در این مورد انجام بگیرد.

اورسلا پاپاندرئا رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز گفت: هدف من این است که یک نهاد خارجی و مستقل از فدراسیون جهانی وزنه برداری ایجاد کنیم تا هر گونه سو رفتار در انتخابات فدراسیون جهانی مورد آنالیز قرار بگیرد.

نامه تشکر رییس جمهور آذربایجان از آیان برای تاخیر در اعلام تعلیقی ها

در گزارش مک لارن اعلام شد تعدادی از تست دوپینگ های مثبت پنهان شده است که که بیشتر آنها برای وزنه برداران ترکیه و آذربایجان بوده است .همچنین نمونه 24 ورزشکار که قبل از مسابقات جهانی 2015 آمریکا در اردوها گرفته شده بوده مشکوک بوده است.

اما در این میان نامه رییس جمهور آذربایجان الهام علی اف به تاماش آیان هم کشف شد.

علی اف در این نامه از آیان تشکر نموده بود که تعلیق وزنه برداران آذربایجان که دوپینگشان مثبت شده به را تاخیر انداخته است این در حالی است که وزنه برداران آذربایجان در صورت تعلیق نمی توانستند در رقابت معتبری که در باکو برگزار گردید، شرکت نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1265

به "داماد تاماش آیان هم رفتنی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داماد تاماش آیان هم رفتنی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید