نقل و انتقال های جذابی که منتفی شد؛ لائوتارو مارتینز و سانچو در تیم هایشان ماندنی شدند

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر برنامه های مهاجم آرژانتینی نراتزوری راجع به شرایط موکل خود در این باشگاه صحبت می نماید.

نقل و انتقال های جذابی که منتفی شد؛ لائوتارو مارتینز و سانچو در تیم هایشان ماندنی شدند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، لائوتارو مارتینز، مهاجم 23 ساله و آرژانتینی باشگاه اینتر در تابستان گذشته مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار گرفته بود اما در اینتر ماندنی شد. به نقل از RadioTrendTopic، زاراته، مدیر برنامه های لائوتارو مارتینز راجع به علاقه بارسلونا به جذب این مهاجم آرژانتینی صحبت می نماید و در این رابطه می گوید:

لائوتارو بازیکن اینتر است و صحبت از انتقال او به بارسلونا کار درستی نیست. این بی احترامی به تنها باشگاهی در اروپا است که دو سال قبل حاضر به جذب او شد. در حال حاضر لائوتارو از حضور در اینتر خیلی خشنود است.

سران اینتر از جمله جوزپه ماروتا و پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی این تیم به دنبال تمدید قرارداد بعضی از بازیکنان این باشگاه ایتالیایی هستند. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، اینتر به دنبال تمدید قرارداد روبرتو گالیاردینی است و این هافبک ایتالیایی به زودی قرارداد خود را با اینتر تمدید خواهد نمود. گالیاردینی تا سال 2023 با اینتر قرارداد دارد. همچنین سران اینتر به دنبال تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی خود، لائوتارو مارتینز هستند و ماه آینده مذاکرات خود را با مدیر برنامه های مارتینز برای تمدید قرارداد شروع خواهند کرد. لائوتارو مارتینز نیز تا سال 2023 با اینتر قرارداد دارد.

- جیدون سانچو، وینگر 20 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند که هدف اصلی منچستریونایتد در طول جابجایی تابستان جاری بود، در این باشگاه آلمانی ماندنی شد. به نقل از بیلد، این احتمال وجود دارد که منچستریونایتد مجددا در جابجایی زمستانی برای جذب جیدون سانچو اقدام کند. با این حال، سران دورتموند تحت هیچ شرایطی حاضر به فروش وینگر جوان در ژانویه آینده نیستند و حتی اگر شیاطین سرخ پیشنهادی به ارزش 120 میلیون یورو نیز ارائه دهند، باز هم این باشگاه آلمانی سانچو را به فروش نخواهد رساند. این وینگر انگلیسی تا سال 2023 با دورتموند قرارداد دارد.

شیاطین سرخ باید مبلغ زیادی را برای جذب وینگر جوان زنبورها هزینه می کردند. جیدون سانچو، وینگر 20 ساله و انگلیسی باشگاه دورتموند که هدف اصلی منچستریونایتد در طول جابجایی تابستان جاری بود، در این باشگاه آلمانی ماندنی شد. به نقل از گاردین، جیدون سانچو هدف اصلی منچستریونایتد در جابجایی تابستانی بود اما در خاتمه شیاطین سرخ پیروز به جذب این وینگر جوان نشدند و سانچو باید یک فصل دیگر را نیز در دورتموند سپری کند. طبق ادعای گاردین، مبلغ انتقال سانچو 120 میلیون یورو بود و با توجه به دستمزد سالیانه او و دستمزد مدیر برنامه هایش، منچستریونایتد در مجموع برای جذب این وینگر انگلیسی باید مبلغ 250 میلیون یورو (227 میلیون پوند) را هزینه می کرد.

به همین دلیل سران منچستریونایتد از جذب سانچو صرف نظر کردند و در خاتمه پیروز به جذب دو وینگر جوان شدند. لازم به ذکر است که میشائیل تسورک، مدیر ورزشی باشگاه دورتموند به منچستریونایتد تا 10 آگوست 2020 برای جذب سانچو اولتیماتوم داده بود اما سران منچستریونایتد در این زمان اقدامی برای جذب سانچو انجام ندادند و در نهایت این وینگر جوان در دورتموند ماندنی شد.

میشائیل تسورک در مورد ماجرای انتقال سانچو به منچستریونایتد گفت: البته که در گذشته با منچستریونایتد در مورد مسئله فروش سانچو در تماس بودیم اما هر آن چیزی که باید در این خصوص گفته گردد را قبلا گفته ایم و حرف ما طی سه روز آینده تغییر نخواهد نمود.

فابریتزیو رومانو معتقد است دورتموند با رقمی کم تر از 120 میلیون یورو به فروش سانچو به منچستریونایتد رضایت نخواهد داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1477

به "نقل و انتقال های جذابی که منتفی شد؛ لائوتارو مارتینز و سانچو در تیم هایشان ماندنی شدند" امتیاز دهید

1 کاربر به "نقل و انتقال های جذابی که منتفی شد؛ لائوتارو مارتینز و سانچو در تیم هایشان ماندنی شدند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقل و انتقال های جذابی که منتفی شد؛ لائوتارو مارتینز و سانچو در تیم هایشان ماندنی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید