دیجی فای کلیک رونمایی شد

به گزارش تور آلمان ارزان، اواسط آذر ماه 1402، دیجی فای از پکیج نو خود به نام کلیک رونمایی کرد. این پکیج بعد از تست اولیه در آذر ماه، از اوایل دی ماه در دسترس عموم قرار گرفته است و قطعا با ویژگی های منحصر به فرد خود یک تحول اساسی در مدل های فروشگاه ساز ایجاد خواهد نمود. هدف اصلی دیجی فای از ایجاد این پکیج، جذب حداکثری مخاطبان دارای پتانسیل در بازار است. دیجی فای باور دارد این پکیج می تواند یک ابزار کارآمد برای رشد و توسعه آنلاین کسب وکارها باشد و به آنها یاری کند تا از حداکثر ظرفیت های موجود در بازار آنلاین برای فروش استفاده نمایند.

دیجی فای کلیک رونمایی شد

اولین و مهم ترین ویژگی پکیج کلیک این است که ساختن سایت فروشگاهی با آن، کاملا رایگان است. یعنی اگر شما همین حالا به سایت دیجی فای سر بزنید و ثبت نام کنید، بدون دادن حتی یک ریال به صورت پیش فرض، پکیج کلیک دیجی فای برایتان فعال می گردد. این ویژگی برای بسیاری از صاحبین کسب وکار یک فرصت ایده آل است تا بدون ریسک مالی داشتن سایت را تست نمایند. یکی از دغدغه های مهم هر صاحب کسب وکاری هزینه های بالای ساخت سایت است و همیشه این امکان وجود دارد که فروش به وسیله سایت برایشان رضایت بخش نباشد. اما این ویژگی پکیج کلیک، این فرصت را در اختیارشان قرار می دهد تا با اطمینان خاطر بتوانند فروش به وسیله سایت را آنالیز نمایند و با مزایا و معایب آن آشنا شوند. بعلاوه، این ویژگی برای کسب وکارهایی که به تازگی کار خود را آغاز نموده اند و سرمایه اولیه چندانی ندارند، یک ویژگی حیاتی است. با استفاده از پکیج کلیک می توانند به سادگی و کاملا رایگان سایت خود را راه اندازی نمایند و فروش به وسیله آن را نیز تجربه نمایند.

مطلب پیشنهادی برنامه روزانه تان را با این مچ بند عملی کنید

نکته ای که اینجا ضروری است به آن اشاره گردد، مدل درآمدی دیجی فای روی این پکیج است. همانطور که گفته شد، ساختن سایت با پکیج کلیک هیچ هزینه ای ندارد. تا زمانی که صاحب سایت، فروشی نداشته است، لازم نیست هیچ هزینه ای بپردازد. اما با آغاز فروش باید درصد ناچیزی از مبلغ فروش را به عنوان کارمزد به دیجی فای پرداخت کند. این مدل درآمدی در دنیا برای پلتفرم هایی که خدمات ارائه می دهند، بسیار شناخته شده و متداول است. دیجی فای برای اولین بار در ایران به سمت این مدل حرکت نموده است و انتظار دارد که استقبال مخاطبان از آن بسیار بالا باشد.

اما ویژگی مهم دیگر این پکیج، که آن را از سایر فروشگاه سازها در بازار ایران، متفاوت می نماید، سادگی ساختن سایت با آن است. دیجی فای نه تنها ساخت سایت فروشگاهی را رایگان نموده است، بلکه با بهبود جدی مراحل ساختن سایت فروشگاهی، آسایش و راحتی بزرگی را برای کاربران به ارمغان آورده است. اگر به پنل پکیج کلیک سر بزنید، می بینید که فقط با 6 مرحله بسیار ساده، یک فروشگاه اینترنتی خواهید داشت که می توانید به وسیله آن بفروشید! این 6 مرحله با یک رابط کاربری بسیار زیبا و کاربردی، مخاطب را راهنمایی می نماید تا با تکمیل مراحل، به ترتیب پیشنهادی و در زمانی کمتر از یک ساعت، سایت خود را بالا بیاورد و لینک آن را در بایو شبکه های اجتماعی قرار دهد.

و اما آخرین و یکی از ویژگی های شاخص این پکیج، بهره مند بودن از خدمات دیجی کالایی است. دیجی فای که فروشگاه ساز دیجی کالا است، به پشتوانه خدمات این مجموعه، امکانات ویژه ای را برای سایت های خود ایجاد نموده است که هیچ فروشگاه ساز دیگری آن را ندارد. سایت هایی که با فروشگاه ساز دیجی کالا یعنی دیجی فای ساخته می شوند، از خدماتی مانند فروش اقساطی به وسیله دیجی پی، ارسال دیجی اکسپرس، افزودن محصول همراه با محتوا از دیجی کالا و … بهره مند هستند. کاربر می تواند هر یک از این ویژگی ها را برای سایت فروشگاهی خود انتخاب و آن را فعال کند. از مهم ترین مزیت های این امکانات این است که مشتری های سایت با تماشا امکان خرید اقساطی به وسیله درگاه دیجی پی و امکان ارسال محصول با ناوگان دیجی کالا خیلی سریع تر و آسان تر به سایت شما اعتماد می نمایند و احتمال اینکه از شما خرید نمایند، بسیار بالاتر می رود.

مطلب پیشنهادی 298 روستای استان قزوین دارای اینترنت پرسرعت شدند

دیجی فای از سال 1400 تا حالا مشغول ارائه خدمات ساخت سایت به کسب وکارها بوده است. در این مدت، همیشه تمرکز و کوشش خود را بر بهبود محصول و ایجاد فضای کاربری ساده برای کاربران معطوف نموده و این پکیج نو هم نتیجه این کوشش های مدوام است و انتظار می رود که با استقبال خوبی از سمت مخاطبان روبرو گردد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 2 دی 1402 بروزرسانی: 2 دی 1402 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2520

به "دیجی فای کلیک رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیجی فای کلیک رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید