تور ارزان بلغارستان: دیپلم افتخار دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان برای عکاس خوزستانی

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران/خوزستان عکاس مستند و خبری ایران با روایتی از تحقق آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان پیروز به دریافت دیپلم افتخار یازدهمین دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان (PHODAR) شد.

تور ارزان بلغارستان: دیپلم افتخار دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان برای عکاس خوزستانی

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

شایان حاجی نجف عکاس و خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران از ایران با مجموعه عکس شاهزاده صورتی که به تحقق آرزوی یک کودک مبتلا به سرطان پرداخته است پیروز به دریافت دیپلم افتخار یازدهمین دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان شد.

به گزارش خبرنگاران، جایزه بزرگ این دوسالانه به ارزش 2 هزار دلار به جورج لوئیس سانتوس گارسیا از ونزوئلا رسید.

در نمایشگاه آثار این دوسالانه که از هفت تا 27 اکتبر در محل موزه هنرهای اجتماعی صوفیه بلغارستان برپا خواهد بود، 22 عکاس از 13 کشور دنیا حضور دارند که ابراهیم علی پور و عبدالله حیدری از ایران هم در میان عکاسان راه یافته به نمایشگاه هستند.

موضوع یازدهمین جشنواره Phodar امروز فردا دیروز است است. این مبحث یک دید تاریخی از واقعیت را نشان می دهد و در عین حال در قلب پدیده عکاسی قرار می گیرد. شرایط همه گیری، انزوا، محدودیت ها بر هر یک از ما به طور روزانه و عملکرد جامعه به طور کلی تأثیر می گذارد از نکاتی است که به وسیله هیات داوران این دوسالانه مورد توجه قرار گرفته است.

دوسالانه عکس فودار (PHODAR) معتبرترین جایزه عکس مستند و هنری شرق اروپا است که اولین دوره خود را در سال 1999 برگزار کرد و اکنون به مدت 22 سال است که در بلغارستان برگزار می گردد و توانسته است با تمرکز بر مجموعه عکس های روایی توجه عکاس های بین المللی مستند را به خود جلب کند.

شایان حاجی نجف متولد 1372 در اهواز مجموعه عکس شاهزاده صورتی را درباره تحقق آرزوی کودکی مبتلا به سرطان به نام پرند کار نموده است. پرند هشت ساله آرزوی پوشیدن لباس شاهزاده ای به رنگ صورتی را داشت که تحقق آرزوی این کودک به وسیله یک مجموعه خیریه در اهواز موضوع مجموعه عکس این عکاس ایران شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2035

به "تور ارزان بلغارستان: دیپلم افتخار دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان برای عکاس خوزستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان بلغارستان: دیپلم افتخار دوسالانه عکس مستند هنری بلغارستان برای عکاس خوزستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید