راه حل طاهری برای شناسایی خانه های خالی

به گزارش تور آلمان ارزان، نماینده مجلس یازدهم گفت: پیشنهاد ما برای جمع آوری اطلاعات مسکن ها در سامانه املاک و اسکان، اختصاص و انطباق هر کد پستی مسکونی با کد ملی افراد است، همچنین بخشی از کمبود اطلاعات را می توان با اجرای طرح خوداظهاری برطرف کرد.

راه حل طاهری برای شناسایی خانه های خالی

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، مصطفی طاهری با اشاره به ضرورت ساماندهی خانه های خالی در کشور، گفت: نمایندگان اخیرا نشستی را برای آنالیز شرایط بازار مسکن برگزار کردند، در این نشست راه کار های کوتاه مدت و بلند مدت برای ساماندهی این بخش مورد بحث و آنالیز نهاده شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از راه کار های کوتاه مدت برای ساماندهی بازار مسکن، اجرای صحیح و نظارت بر نحوه اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی است، به طور حتم لازمه اجرای درست قانون مذکور، راه اندازی سامانه املاک و اسکان و بارگذاری اطلاعات در بانک سامانه است، در شرایط کنونی راه کار های مختلفی برای جمع آوری اطلاعات مربوطه مطرح است.

وی گفت: پیشنهاد ما برای جمع آوری اطلاعات مسکن ها در سامانه املاک و اسکان، اختصاص و انطباق هر کد پستی مسکونی با کد ملی افراد است، همچنین بخشی از کمبود اطلاعات را می توان با اجرای طرح خوداظهاری برطرف کرد. در این حوزه باید هماهنگی میان وزارت راه و شهرسازی و سازمان امور مالیاتی صورت گیرد.

میزان بازدارندگی مالیات بر خانه های خالی بسیار کم است

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: در شرایط کنونی به نظر می رسد که میزان بازدارندگی مالیات بر خانه های خالی بسیار کم است، از این رو باید میزان اخذ مالیات افزایش یابد.

طاهری ادامه داد: یکی دیگر از موارد تدوین و تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه مسکن است که این مسئله نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1256

به "راه حل طاهری برای شناسایی خانه های خالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حل طاهری برای شناسایی خانه های خالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید