راه آهن یزد به شیراز احداث می گردد

به گزارش تور آلمان ارزان، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: برای تکمیل ضلع سوم گردشگری ایران، اعتبار لازم در نظر گرفته شده است.

راه آهن یزد به شیراز احداث می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد، محمد باقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه شامگاه گذشته، 19 آبان در حاشیه نشست شورای اداری با مدیران، سرمایه گذاران و کارآفرینان استان یزد که با حضور رئیس جمهوری برگزار گردید، گفت: سه استان اصفهان، فارس و یزد به عنوان سه ضلع گردشگری ایران هستند و در حال حاضر خطوط ریلی اصفهان به یزد و اصفهان به شیراز و بالعکس وجود دارد، اما ضلع گردشگری یزد به شیراز یک قطعه مفقوده است.

او اضافه نمود: رئیس جمهوری اجازه داده است با اعتبار مورد احتیاج، یزد را به اقلید وصل کنیم و از آنجا یزد به شیراز وصل گردد و مثلث مفقوده گردشگری یزد تکمیل می گردد.

نوبخت ادامه داد: در سفر گذشته رئیس جمهوری 70 کیلومتر از خط دوم بافق به اصفهان که از راستا ارژنگ عبور می نماید مورد بهره برداری نهاده شد که تا ایام دهه فجر 30 کیلومتر دیگر و تا هفته دولت سال آینده به طور کامل به سرانجام می رسد.

او افزود: در سفر قبلی 46 طرح با اعتبار 970 میلیارد تومان مصوب شد که برای این تعداد طرح اعتبار هزار و 91 میلیارد تومان اختصاص یافت، اما برای تکمیل آن ها 37 میلیارد تومان دیگر احتیاج است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اضافه نمود: از مجموع 46 طرح مصوب سفر قبلی 22 طرح کامل و 16 طرح با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد وجود دارد که در ماه های آینده در این استان بهره برداری می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 758

به "راه آهن یزد به شیراز احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه آهن یزد به شیراز احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید