رومرو راهی اینتر میامی می گردد؟

به گزارش تور آلمان ارزان، باشگاه اینتر میامی نسبت به خدمت دریافت دروازه بان آرژانتینی منچستریونایتد علاقه مند است.

رومرو راهی اینتر میامی می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، بر اساس گزارش نشریه اتلتیک، باشگاه اینتر میامی که متعلق به دیوید بکام اسطوره منچستریونایتد و شرکایش است، چشم به جذب سرخیو رومرو، دروازه بان آرژانتینی شیاطین سرخ دوخته است. اینتر میامی که اخیراً بازیکنانی همچون گونسالو ایگواین و بلز ماتویدی را به خدمت گرفت، به دلیل سقف دستمزدهایی که در لیگ فوتبال حرفه ای آمریکا (MLS) وضع شده، اما ممکن است نتواند از عهده پرداخت دستمزد 100 هزار پوند در هفته رومرو برآید.

رومرو 33 ساله که در سال 2015 از سامپدوریا به منچستریونایتد پیوست، در این سال ها همیشه ذخیره داوید دخه آ در این تیم بوده و بیشتر در بازی های لیگ اروپا، جام اتحادیه و جام حذفی مورد استفاده قرار گرفته است. با بازگشت دین هندرسون به منچستریونایتد پس از دو فصل حضور درخشان در شفیلدیونایتد، حالا کار برای رومرو دشوارتر از گذشته برای قرار دریافت در ترکیب اصلی شیاطین سرخ شده است و با این شرایط این دروازه بان آرژانتینی جدایی از این تیم را بهترین گزینه می داند.

اخیراً نشریه انگلیسی سان مدعی شده بود، سرخیو رومرو از مدیران باشگاه منچستریونایتد خواسته با جدایی او از این تیم موافقت نمایند، این در حالی است که او در سال پایانی قراردادش با این باشگاه انگلیسی به سرمی برد. این دروازه بان آرژانتینی برای اینکه به فرایند جدایی اش از شیاطین سرخ تسریع ببخشد، هیچ پرداختی از باشگاه نمی خواهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1606

به "رومرو راهی اینتر میامی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومرو راهی اینتر میامی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید