رونمایی از نخستین داروی ضدآلزایمر چینی ها

به گزارش تور آلمان ارزان، نخستین داروی تولیدی چین برای درمان بیماری آلزایمر مورد تایید مقامات بهداشتی و درمانی این کشور قرار گرفته و به زودی برای فروش عرضه می گردد.

رونمایی از نخستین داروی ضدآلزایمر چینی ها

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از سی جی تی ان،اداره ملی محصولات پزشکی چین با فروش داروی آلزایمر فراوری شده توسط یک شرکت در شانگهای موافقت نموده است، این دارو که Oligomannate یا به اختصار GV-971 نام دارد، توانایی های شناختی افراد مبتلا به آلزایمر را تا حدی بهبود می دهد.

البته این دارو تنها بر روی افرادی موثر است که پیشرفت بیماری آلزایمر در آنها در حد ملایم تا متوسط است و اگر میزان این پیشرفت زیاد باشد، داروی یادشده قادر به درمان مبتلایان نخواهد بود.

این دارو با همکاری شرکت دارویی Green Valley و نیز 2 موسسه دانشگاهی دیگر فراوری شده و حاوی ترکیبات اسید مولکولی الیگوساکارید استخراج شده از جلبک های قهوه ای دریایی است، آثار اولیه مصرف این دارو چهار هفته بعد ازآغاز استفاده ظاهر می گردد.

در 2 دهه اخیرکوشش های زیادی برای فراوری داروهایی به منظور درمان یا کاهش اثرهای مخرب بیماری آلزایمر صورت پذیرفته، اما هیچ یک از این کوشش ها تا به حال به نتیجه قطعی نرسیده است، در حال حاضر 50 میلیون نفر در دنیا به بیماری آلزایمر دچار هستند که این رقم تا سال 2030 به 75 میلیون نفر خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 641

به "رونمایی از نخستین داروی ضدآلزایمر چینی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از نخستین داروی ضدآلزایمر چینی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید