زمان برای یونان رو به سرانجام است

به گزارش تور آلمان ارزان، خبرنگاران: کمیسر امور دیجیتال اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه مذاکرات یونان با تروئیکای اروپایی برای حل مناقشات بر سراصلاحات و بدهی ها پیشرفتی نداشته است همچنین هشدار داد که زمان برای یونان رو به خاتمه است.

زمان برای یونان رو به سرانجام است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، گونتر اوتینگر کمیسر امور دیجیتالی اتحادیه اروپا در مصاحبه با نشریه بیلد انتقاد شدیدی به یونان وارد کرد که مذاکرات درباره راه چاره بحران بدهی ها را به دارازا می کشاند.

وی گفت: متاسفانه همچنین در دو هفته گذشته هیچ پیشرفتی در مذاکرات یونان با تروئیکای اروپایی وجود نداشته است. بلکه برعکس دولت یونان در برابر نمایندگان تروئیکای اروپایی که در آتن فعال هستند کم تر هماهنگ و مناسب با شرایط رفتار نمی کند. همزمان کوشش های یونان برای اصلاحات جزئی است.

گونتر اوتینگر شرایط برای توافق با دولت یونان در نشست روز آدینه در ریگا را تیره و تار ارزیابی نموده و گفت: با توجه به فقدان پیشرفت در مذاکرات احتمالا همچنین در نشست آینده گروه یورو در 24 آوریل نیز هیچ توافقی با دولت یونان نمی تواند وجود داشته باشد.

وی همچنین درباره اوضاع اقتصادی کشور یونان در ماه می هشدار داده و گفت: بدون اصلاحات و بدون باز شدن بخش های بودجه ای جدید هیچ موافقتی از طرف اروپا برای یاری های اقتصادی جدید به یونان وجود نخواهد داشت. زمان برای یونان تمام می گردد.

اوتینگر همچنین به کشور یونان در این باره هشدار داد که راه نجات خود را در انتخابات مجدد جستجو کند. یک مبارزه انتخاباتی این کشور را هفته ها فلج نموده، وخامت اوضاع اقتصادی در این کشور را شدید تر نموده و هیچ تغییری در موضع کشورهای منطقه یورو ایجاد نمی کند.

حزب دولتی سیریزا در یونان امیدوار است به وسیله یک انتخابات مجدد اکثریت در مجلس را کسب نموده و همزمان حمایت های بیشتری را برای روینمودها و سیاست های فعلی خود به دست آورد.

معاون نخست وزیر یونان در این باره گفته است که ما این گزینه را مد نظر داریم در صورتی که مذاکرات ما با اتحادیه اروپا به بن بست برسد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 524

به "زمان برای یونان رو به سرانجام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برای یونان رو به سرانجام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید