ساچی: مونتلا در حال ترسیم یک شاهکار در میلان است

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا از عملکرد سرمربی میلان تمجید ویژه ای کرد.

ساچی: مونتلا در حال ترسیم یک شاهکار در میلان است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال میلان با سرمربیگری وینچنزو مونتلا این فصل شرایط بهتری پیدا نموده و حالا در جمع مدعیان کسب سهمیه لیگ قهرمانانِ فصل آینده است، اخیراً در سوپر جام ایتالیا با شکست یوونتوس به قهرمانی رسید تا امیدها برای بازگشت به دوران اوج در دل طرفداران روسونری زنده گردد.

آریگو ساچی در گفت وگو با روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در تمجید از سرمربی 42 ساله میلان گفت: مونتلا در میلان خیلی خوب کار ننموده، بلکه کارش را فوق العاده انجام داده است. وینچنزو در حال ترسیم شاهکاری در میلان است. در ابتدا از انتخاب مونتلا به عنوان سرمربی میلان خیلی مطمئن نبودم چون او می توانست جزو آن دسته از مربیانی باشد که فوتبال هجومی را می پسندند، اما حالا سبک بازی که او در نظر گرفته را دوست دارم.

سرمربی پیشین میلان که در زمان سرمربیگری اش در این تیم 8 عنوان قهرمانی مختلف برای روسونری به ارمغان آورد، توضیح داد: کار با بازیکنان جوان احتیاج به صبوری دارد و باید قادر به آموختن باشید. به نظرم مونتلا معلم خوبی است. به ماتیا دی شیلیو نگاه کنید، او اعتماد به نفسش را بازیافته است یا آلسیو رامانولی که سرانجام نشان داد ارزش پولی که بابتش خرج شد را دارد. میلان حالا بازیکنان مستعدی همچون لوکاتلی، بوناونتورا و لاپادولا دارد که آماده یاری به یکدیگر هستند.

سرمربی پیشین ایتالیا در سرانجام اعلام نمود: نتیجه کارهایی که مونتلا در میلان انجام داده، صندلی فعلی این تیم در جدول است و اینکه دیگر هیچ هواداری سوت اعتراضی نمی زند و در مقابل از تیم شان حمایت می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 866

به "ساچی: مونتلا در حال ترسیم یک شاهکار در میلان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساچی: مونتلا در حال ترسیم یک شاهکار در میلان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید