تورهای چین: ساک خریدتان را در نانجینگ چین پر کنید

به گزارش تور آلمان ارزان، خرید از خیابان نانجینگ در شانگهای چین

از جاذبه های گردشگری فراوان چین که بگذریم، این روزها بسیاری از افراد برای خرید به چین سفر می نمایند. شهر شانگهای برترین گزینه برای خرید در چین است و به همین دلیل به این شهر بهشت خرید یا پاریس شرق لقب داده اند. با خبرنگاران همراه باشید و درباره خرید در شانگهای و خیابان نانجینگ بیشتر بدانید:

تورهای چین: ساک خریدتان را در نانجینگ چین پر کنید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

سالانه تعداد زیادی از افراد هوادار مد و خرید به شانگهای سفر می نمایند تا از فروشگاه های برندها و مراکز خرید خیابان نانجینگ شانگهای خرید نمایند. خیابان نانجینگ حدود 27 کیلومتر طول دارد و از اسکله ای در شرق آغاز می گردد و تا مکان مقدس جینگ در غرب ادامه دارد. این خیابان از چهارناحیه اصلی تشکیل شده است: نانجینگ رود، نانجینگ رود شرقی، نانجینگ رود غربی و خیابان های متفرقه نانجینگ. در ادامه با 5 مرکز خرید این خیابان آشنا شوید:

آکوا سیتی مال (Aqua City Mall):

اگر از اهالی نانجینگ بپرسید که به کدام مرکز خرید بروید، بدون شک این مرکز خرید را به شما معرفی می نمایند. فروشگاه بسیاری از برندهای معروف را می توانید در آکوا سیتی مال پیدا کنید. حضور برندهایی مانند زارا، اچ اند ام، منگو و… باعث شده است که دنیاگرد هایی از کشورهای مختلف برای خرید به این پاساژ بیایند. بعد از اینکه خریدتان از این مرکز تمام شد، می توانید برای استراحت به پشت بام بروید و از غروب آفتاب و یک نوشیدنی دلچسب لذت ببرید. سینی مال از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است.

Address: 1 Jiankang Lu, Baixia District, Nanjing

مرکز خرید دجی پلازا (Deji Plaza):

این یکی از گران ترین مراکز خرید نانجینگ است که در آن می توانید فروشگاه برندهای لوکسی مانند ورساچه، کوچ و…. این پاساژ مکان مناسبی برای صرف ناهار و تماشای فیلم است. دجی پلازا از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

Address: 18 Zhongshan Road, Xinjiekou

مرکز خرید دراگون ناین (9 Dragons):

اگر در پی یک مرکز خرید منحصر به فرد و خاص می گشت و چندان تاکیدی روی اصل بودن مارک اجناس ندارید، یک راست به این مرکز خرید بروید. اما به کیفیت کالایی که از این فروشگاه می خرید دقت کنید. مرکز خرید dragons 9 از ساعت 9 صبح تا 8 و نیم باز است.

Address: 211 Taiping Nanlu, Baixia District, Nanjing

فروشگاه کتاب هایی به زبان خارجی (Foreign Languages Bookstore):

اگر از عاشقان کتاب هستید این فروشگاه برترین مکان در نانجینگ است که گنجینه ای از نوول ها و داستان های کوتاهی که به زبان های مختلف دنیا نوشته شده اند را در خود دارد. کسانی که درحال یادگیری زبان چینی هستند هم می توانند در این فروشگاه کتاب هایی پیدا نمایند که برایشان بسیار کاربردی و مفید خواهد بود. در طبقه پایین فروشگاه هم لوازم خوشنویسی چینی، موزیک و ویدیوهای جالبی می توانید پیدا کنید. این فروشگاه هم از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است.

Address: 218 Zhongshan East Road

مرکز خرید فشن لیدی (Fashion Lady)

فشن لیدی پاساژی زیرزمینی است که فقط مخصوص مد خانم هاست. این مرکز خرید پر است از کفش و لباس هایی گوناگون و رنگارنگ و زیورآلاتی که در فروشگاه های دیگر به سختی پیدا می شوند. ساعت کار این مرکز خرید از 9 صبح تا 9 شب است.

Address: 30 Zhenghong Street, Xinjiekou Pyramid

جینلینگ دپارتمان (Jinling Departman Store)

در جینلینگ دپارتمان می توانید از برندهای سراسر دنیا خرید کنید. فروشگاه های لباس بچه گانه، زنانه و مردانه این مرکز خرید شناخته شده هستند. بعلاوه در جینلینگ دپارتمان برندهای معروف جواهرات، لوازم آرایش، ساعت و بوتیک های چرم را پیدا می کنید. این مرکز خرید از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز است.

Address: 2-1 Zhongshan South Road, Xinjiekou

منبع: الی گشت
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2228

به "تورهای چین: ساک خریدتان را در نانجینگ چین پر کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای چین: ساک خریدتان را در نانجینگ چین پر کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید