سرمربی شهرخودرو: این جنگ نابرابر است!

به گزارش تور آلمان ارزان، داود سیدعباسی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس و قطعی شدن سقوط شهر خودرو به لیگ دسته اول گفت: ما اصلاً فوتبال بازی نمی کنیم و نمی آییم بجنگیم. این جنگ نابرابر است. پنج هفته است پدر ما را درآوردند و تیم مان را کشتند. ما باید این بازی را می باختیم؟ هر کاری خواستند، با این تیم کردند و شهر خودرو از ابتدای فصل یک روز خوش ندیده است. این بازیکنان خودشان بودند و خودشان. چرا حق آنها را نمی دهید؟

سرمربی شهرخودرو: این جنگ نابرابر است!

وی که اظهارات خود را با فریاد بیان می کرد، در ادامه گفت: اگر VAR به فوتبال ایران بیاید، ببینید چه اتفاقاتی که نمی افتد. مانند یک بچه سرراهی با ما برخورد کردند. کمک داور (در صحنه مشکوک به پنالتی) به من گفت تقصیر داور بوده است. او صد متر با صحنه فاصله دارد و همه دیدند پنالتی شد، اما باز هم از این تصمیم طرفداری می کند. اگر آن صحنه پنالتی نباشد، فوتبال را کنار می گذارم.

سرمربی شهر خودرو در ادامه نقدها خود از اشتباهات داوری بیان نمود: در چهار بازی از شش هفته اخیر، بازیکن حریف باید در نیمه اول اخراج می شد که این اتفاق نیفتاد. شهر خودرو برای تمام تیم های شهرستانی درس عبرت شود. این تیم از ابتدا یک بچه سرراهی بود. درباره چه چیزی صحبت کنم؟ در نیمه اول خیلی خوب نبودیم، اما در نیمه دوم باید چه می کردیم؟ 40 درصد بازیکنان ما برای اولین سال در لیگ برتر بازی می کنند و کمتر از 20 درصد بازیکنان سال گذشته شهر خودرو امسال در تیم ما هستند.

خدایا! تو هم امسال هوای ما را نداشتی!، وی ضمن بیان این جمله شرح داد: حق بچه های ما را ندادند و در قیامت پاسخ می دهند. داور سهواً به ضرر ما سوت زد و شش هفته صدای هیچ کس درنیامد. هر دفعه می گفتند اشتباهات داوری این هفته هم به ضرر شهر خودرو بود. باید دست بازیکنان شهر خودرو را ببوسیم. شما نمی دانید آنها با چه وضعیتی بازی می کنند، اما زورمان نمی رسد. به تیم پرسپولیس تبریک می گویم.

منبع: فرارو
انتشار: 17 تیر 1401 بروزرسانی: 17 تیر 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2303

به "سرمربی شهرخودرو: این جنگ نابرابر است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شهرخودرو: این جنگ نابرابر است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید