سفیر بریتانیا در تهران: برای کووید-19 مرزهای ملی معنایی ندارد

به گزارش تور آلمان ارزان، سفیر بریتانیا در تهران با بیان اینکه برای کووید-19 مرزهای ملی معنایی ندارد، گفت: در کوشش هستیم هر آنچه از دستمان برمی آید برای حمایت از کشورهای آسیب پذیر در دوران بحران کرونا انجام دهیم.

سفیر بریتانیا در تهران: برای کووید-19 مرزهای ملی معنایی ندارد

به گزارش خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرنگاران، راب مک ایر سفیر بریتانیا در ایران امروز (آدینه) در پیامی ویدیویی درباره همکاری های بین المللی در مبارزه با کرونا (کووید-19) گفت: برای کووید-19 مرزهای ملی معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه بریتانیا با شرکای خود در گروه های بین المللی مانند گروه هفت، گروه 20 و سازمان ملل در راستای واکنش قدرتمند جهانی در حال همکاری است، گفت: یافتن واکسن حیاتی است. بریتانیا به همراه کمیسیون اروپا و تعدادی از کشورها در چهارم ماه می میزبان همایش واکنش جهانی به ویروس کرونا بود.

سفیر بریتانیا اضافه نمود: در این همایش، بریتانیا متعهد شد تا 388 میلیون پوند در تحقیقات مربوط به واکسن، آزمایشات و درمان سرمایه گذاری کند، این بخشی از 744 میلیون پوند از یاری رسانی بریتانیا در راستای حمایت از فعالیت های جهانی برای انتها دادن به این اپیدمی و همچنین حمایت از اقتصاد جهانی است.

سفیر بریتانیا مطرح کرد: کوشش جهانی این جا تمام نمی گردد. در ماه های آینده بریتانیا، میزبان همایش جهانی واکسن دیگر خواهد بود، هدف این است که تمام کشورها و سازمان ها دور هم جمع شوند و در اتحادیه واکسن، سرمایه گذاری نمایند.

وی یادآور شد: ما قصد داریم از امکان دسترسی مساوی همگان به واکسن کرونا که حاصل کوشش تخصصی این سازمان است، مطمئن شویم.

راب مک ایر ادامه داد: همچنین در کوشش هستیم تا هر آنچه از دستمان برمی آید، اقتصادی و غیراقتصادی برای حمایت از کشورهای آسیب پذیر در دوران بحران، انجام دهیم.

این دیپلمات انگلیسی مطرح کرد: تمام این کارها زمان می برد، در حال حاضر هر کدام از ما شخصا باید موارد مربوط به فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت و حفاظت از همدیگر را رعایت کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 1237

به "سفیر بریتانیا در تهران: برای کووید-19 مرزهای ملی معنایی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر بریتانیا در تهران: برای کووید-19 مرزهای ملی معنایی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید