سولدو: زمین استادیوم حافظیه، کار را برای تراکتور و فجر سپاسی سخت می نماید

به گزارش تور آلمان ارزان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز معتقد است استادیوم حافظیه شیراز شرایط سختی را برای شاگردانش و نیز تیم فجر سپاسی رقم می زند.

سولدو: زمین استادیوم حافظیه، کار را برای تراکتور و فجر سپاسی سخت می نماید

به گزارش خبرنگاران، زونیمیر سولدو درباره ملاقات تیم تراکتور تبریز مقابل فجر سپاسی شیراز گفت: آمادگی خوبی برای این بازی داریم و بازیکنان ما تمرینات خوبی انجام داده اند تا نمایش قابل قبولی مقابل فجر داشته باشیم. هفته گذشته بازی خیلی خوبی مقابل پرسپولیس ارائه کردیم و یک نیمه بسیار خوب مقابل این تیم داشتیم. امیدوارم بازیکنانم فرایند خوب خود را ادامه دهند.

وی با اشاره به شرایط چمن استادیوم حافظیه شیراز توضیح داد: ملاقات با فجر سپاسی برای هر دو تیم حساس است. با شرایطی که زمین چمن استادیوم این تیم دارد، انتظار بازی سختی را برای دو تیم دارم.

سرمربی تراکتور در خصوص اندازه شناختش نسبت به تیم فجر سپاسی گفت: من تمامی تیم ها را قبل از بازی بررسی می کنم. فیلم بازی های فجر را دیدن نموده ام و شناخت نسبی از این تیم دارم. فجر تیم خوبی است که دوندگی فوق العاده ای در میانه زمین دارد. با توجه به شرایط زمین حریف، کار برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

سولدو درباره بازیکنان مصدوم و محروم تراکتور برای بازی با فجر سپاسی اعلام کرد: دو بازیکن تیم ما محروم هستند، اما سایر بازیکنان را در اختیار دارم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2185

به "سولدو: زمین استادیوم حافظیه، کار را برای تراکتور و فجر سپاسی سخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولدو: زمین استادیوم حافظیه، کار را برای تراکتور و فجر سپاسی سخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید