شاه حاتمی: برای ساخت فیلم جدیدمان با مدیران آموزش و پرورش جلسه می گذاریم

به گزارش تور آلمان ارزان، تهران (پانا) - علی شاه حاتمی، تهیه کننده فیلم سینمایی ماهان توضیحاتی درباره اکران این فیلم سینمایی و ساخت فیلمی جدیدی با یاری وزارت آموزش و پرورش ارائه داد.

شاه حاتمی: برای ساخت فیلم جدیدمان با مدیران آموزش و پرورش جلسه می گذاریم

علی شاه حاتمی تهیه کننده فیلم سینمایی ماهان که در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در گفت وگو با پانا درباره اکران این فیلم اعلام کرد: پروانه نمایش ماهان قبل از جشنواره فیلم فجر صادر شده بود و آماده است اما چون تازه از جشنواره فارغ شده ایم، هنوز به اکران آن فکر با دفتر پخشی نیز صحبت نکردیم. البته طبیعتاً در موقعیتی مناسب برای اکران عمومی، با یکی از دفاتر پخش در این مورد صحبت می کنیم.

وی بعلاوه اظهار کرد: برترین زمان برای اکران فیلم ها از نظر من، تابستان است و زمان کافی نیز برای تبلیغات خواهیم داشت اما بحث این است که ما هنوز درگیر کرونا و محدودیت های ناشی از این بیماری هستیم. امیدوارم که زودتر این بیماری و شرایطی که ایجاد نموده، تمام گردد چراکه بسیار در این مدت بر سینما و بحث اکران تاثیرگذار بوده است.

شاه حاتمی با اشاره به موضوع دنیای فیلم سینمایی ماهان درباره اکران بین الملل آن گفت: صد درصد با توجه به موضوع دنیا شمولی که ماهان دارد، ما به دیده شدن دنیای این فیلم فیلم فکر می کنیم و بحث اکران بین المللی نیست و بنا داریم فیلم در کشورهای مختلف می تواند به نفع بچه ها سرطانی همان کشور، اکران گردد و این موضوع بستگی به کشور مقصد دارد که بخواهد چطور اکرانش کند.

وی در سرانجام درباره پروژه جدیدی که در دست ساخت دارد، اعلام کرد: قصد داشتیم ساخت فیلمی را آغاز کنیم که عواید آن را برای مدرسه سازی اختصاص دهیم اما از طرفی نیز کار را به زمانی مناسب موکول کردیم تا با مسئولان وزرات آموزش و پرورش وارد بحث شویم تا بدانیم تمایل دارند آیا این اتفاق بیفتد. اگر چنین اتفاقی بیفتد، صد درصد ما آمادگی ساخت این پروژه را که طرحش از ماست، داریم.

یادآور می گردد؛ ماهان روایت زندگی یک بازیگر تئاتر است که پس از مدت ها می تواند نقش اصلی یک نمایش را روی صحنه ایفا نماید، اما بیماری سرطان جهت زندگی او را دستخوش تغییرات جدی قرار می دهد.

همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، نگار جوکار و وحید رحیمیان از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2266

به "شاه حاتمی: برای ساخت فیلم جدیدمان با مدیران آموزش و پرورش جلسه می گذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاه حاتمی: برای ساخت فیلم جدیدمان با مدیران آموزش و پرورش جلسه می گذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید