شهردار تهران با هدف توسعه مناسبات دوجانبه وارد برلین شد

به گزارش تور آلمان ارزان، شهردار تهران پس از سه روز اقامت در پایتخت اتریش و شرکت در اجلاس بین المللی شهرداران دنیا و ملاقات با بعضی مقامات محلی و بین المللی در اتریش، به دعوت همتای آلمانی خود وارد برلین شد.

شهردار تهران با هدف توسعه مناسبات دوجانبه وارد برلین شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش خبرنگاران پیروز حناچی در بدو ورود مورد استقبال محمود فرازنده - سفیر ایران در آلمان- و شماری از اعضای سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان نهاده شد.

بر اساس برنامه اعلام شده، حناچی قرار است فردا در آخرین روز از سفر خود به اروپا، با میشل مولر - شهردار برلین- دیدار کند. همینطور بازدیدهایی از برنامه توسعه گردشگری و مدیریت پسماند برلین در دستور کار این سفر واقع شده است.

شهردار تهران در حالی وارد برلین شد که سفیر آمریکا در آلمان خواهان تحریم حناچی شده است.

حناچی میخواهد تا از فرصت ملاقات با همتای برلینی خود، درباره حضور شرکت ها، سرمایه گذاران و فعالان مالی آلمان در طرح های شهری و عمرانی تهران رایزنی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، شهردار تهران دوشنبه شب گذشته در راس هیاتی از شهرداری و محمود میرلوحی - عضو شورای شهر تهران - وارد وین شد. او در این سفر علاوه بر شرکت در اجلاس بین المللی رهبران شهرهای دنیا با مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) و بعضی مسؤولان محلی شهر وین ملاقات کرد. وی فردا شب برلین را به مقصد تهران ترک خواهد نمود.

بازگشت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 512

به "شهردار تهران با هدف توسعه مناسبات دوجانبه وارد برلین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تهران با هدف توسعه مناسبات دوجانبه وارد برلین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید