چرا شهروندان انگلیسی به کانادا مهاجرت میکنند؟

به گزارش تور آلمان ارزان، به دنبال پیروزی حزب محافظه کار در انتخابات سراسری انگلیس به رهبری بوریس جانسون جستجوی عبارت مهاجرت به کانادا در میان کاربران مجازی این کشور، 49 برابر افزایش یافته است!

چرا شهروندان انگلیسی به کانادا مهاجرت میکنند؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بر اساس آمار منتشر شده توسط گوگل، به دنبال پیروزی حزب محافظه کار در انتخابات سراسری انگلیس، جستجوی عبارت مهاجرت به کانادا در این کشور، 49 برابر افزایش یافته است!

پایگاه خبری ایندیپندنت در گزارشی نوشت، به نظر می رسد افرادی که از چشم انداز حکومت به رهبری حزب محافظه کار در پنج سال آینده ناراضی هستند، به محض انتشار نتایج نظرسنجی بعد از انتخابات در عصر روز پنجشنبه 12 دسامبر، جستجو برای یافتن کشور های جایگزین را آغاز نموده اند.

پرطرفدارترین مقصدی که کاربران در انگلیس جستجو نموده اند، کشور کانادا بوده است؛ اگرچه جستجوی نام کشور های استرالیا، فرانسه و ایرلند نیز در ترافیک اینترنتی تا حد زیادی افزایش یافته است.

درست هشت دقیقه بعد از خاتمه نظرسنجی، جستجو برای یافتن کشور جایگزین برای زندگی افزایش یافت و اوج آن در ساعت 8:16 دقیقه صبح روز آدینه بود یعنی زمانی که پیروزی قطعی جانسون رسما تأیید شد!

نخستین بار سایت شرط بندی OLBG، که روند جستجوی داده های نظرسنجی و کارزار انتخاباتی را پیگیری می نماید، متوجه افزایش جستجوی آنلاین در خصوص مهاجرت به کانادا شد.

پس از اعلام نتایج انتخابات، صد ها نفر همچنین در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که قصد دارند از کشور انگلیس مهاجرت نمایند؛ اگرچه بسیاری دیگر با وجود نارضایتی از نتایج، گفته اند که خواهند ماند و برای بهتر کردن اوضاع کوشش خواهند کرد.

ریچارد موفات، مدیر اجرایی OLBG گفت: ما پس از اعلام نتایج همه پرسی ماندن در اتحادیه اروپا، عباراتی مشابه این را ردگیری کردیم، اما از زمانی که ردگیری این عبارات را آغاز نموده ایم، مورد اخیر عمده ترین آن ها بوده است؛ معمولاً میزان جستجوی عبارت مهاجرت به کانادا، حدود 1700 مورد در ماه، یا 55 مورد در روز است؛ با افزایش تقاضا، جستجو برای این عبارت ممکن است به 83 هزار و 300 مورد در ماه یا 2 هزار و 738 مورد در روز افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 717

به "چرا شهروندان انگلیسی به کانادا مهاجرت میکنند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا شهروندان انگلیسی به کانادا مهاجرت میکنند؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا شهروندان انگلیسی به کانادا مهاجرت میکنند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید