شیائومی شاید مدل 5G ردمی نوت 11S را روانه بازار کند

به گزارش تور آلمان ارزان، شیائومی سری ردمی نوت 11 را ماه اکتبر (مهر ماه) در بازار چین عرضه کرد و بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده، ردمی نوت 11S را در تاریخ 20 بهمن ماه روانه بازار بین المللی گوشی های هوشمند نموده است. اکنون اما شواهد حاکی از آن است که این غول فناوری چینی روی گوشی هوشمند دیگری کار می نماید که بعضی ها آن را ردمی نوت 11S 5G می نامند. این اطلاعات از وب سایت Xiaomiui منتشر شده و آن ها این شایعه ها را در پایگاه داده IMEI کشف نموده اند.

شیائومی شاید مدل 5G ردمی نوت 11S را روانه بازار کند

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شماره مدل این گوشی نو شرکت شیائومی K16B است که با شماره مدل K16A متعلق به پوکو M4 پرو 5G و ردمی نوت 11 5G (برای چین) بسیار شباهت دارد. باید خاطر نشان کنیم که پوکو M4 پرو 5G نسخه ری برند شده ردمی نوت 11 5G در بازار جهانی است. در حال حاضر تنها نسخه 5G ردمی نوت 11، گوشی هوشمند ردمی نوت 11 پرو 5G است. بنابراین انتظار می رود که شیائومی یک نسخه ارزان تر از این گوشی هوشمند را هم روانه بازار های جهانی کند.

از آنجایی که ردمی نوت 11S 5G احتمالا با مشخصات گوشی های هوشمند یادشده در اختیار کاربران قرار می گیرد، ممکن است از پردازنده Dimensity 810 5G به عنوان قلب تپنده بهره ببرد. ردمی نوت 11S قرار است جانشین ردمی نوت 10S گردد که در کنار گوشی های سری ردمی نوت 10 توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد. بعلاوه شرکت چینی قابلیت های بسیار خوبی را هم برای آن در نظر گرفته که باعث می گردد این بار کاربران میل بیشتری برای خرید آن به نسبت مدل نسل گذشته یا میان رده های دیگر از شرکت های رقیب داشته باشند.

باید خاطر نشان کنیم که اطلاعات چندانی از این گوشی هوشمند در دسترس نیست. اما گفته می گردد که این محصول از دوربین چهارگانه روی پنل پشتی خود بهره می برد که سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی است. به همین دلیل باید گفت که عملکرد سنسورهای 108 مگاپیکسلی که در گوشی های میان رده استفاده می گردد به دلایل مختلف قابل مقایسه با پرچم دارها نیست. لنزهای احتمالی دیگر این گوشی شامل یک فوق عریض 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو می شوند. بعلاوه احتمال می رود که لنز چهارم این گوشی یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای سنجش عمق باشد.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که شیائومی از سری ردمی نوت 10 اواسط اسفند ماه سال 1399 رونمایی کرد که ردمی نوت 10S یکی از اعضای این سری را تشکیل می دهد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر 6.43 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2400 بهره می برد. قلب تپنده ردمی نوت 10S را پردازنده هلیو G95 مدیاتک تشکیل می دهد که در کنار آن 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

این گوشی هوشمند محبوب شیائومی از یک سیستم دوربین چهارگانه بهره می برد که متشکل از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و دو لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو و عمق میدان است. ضمناً بار دیگر شاهد دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هستیم که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. بعلاوه باید اشاره کنیم که منبع تغدیه این گوشی هوشمند را باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر سریع 33 وات انرژی مجدد آن تأمین می گردد.

با توجه اینکه شماره مدل ردمی نوت 11S 5G در پایگاه داده IMEI ظاهر شده، احتمالا به زودی شیائومی اخبار بیشتر و دقیق تری از مشخصات فنی این گوشی هوشمند منتشر می نماید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: berlinro.ir شناسه مطلب: 2249

به "شیائومی شاید مدل 5G ردمی نوت 11S را روانه بازار کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی شاید مدل 5G ردمی نوت 11S را روانه بازار کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید